  • 1. Data: 2004-09-16 21:42:01
    Temat: Instalacja odgromowa, a wlamania
    Od: "Piter" <k...@t...pl>

    Mieszkam w bloku na pierwszym piętrze. Niedawno został przeprowadzony remont
    instalacji odgromowej. Jeden z przewodów odprowadzających ładunki
    zainstalowano tuż obok mojego balkonu, znacznie ułatwiając włamanie. Tuż po
    tym miałem w przeciągu pół roku dwa włamania, właśnie przez balkon.
    Czy istnieje jakiś sposób zmuszenia zarządcy budynku do przeniesienia
    felernego odgromu ? Dodam, że pokojowe metody zawiodły. Może jakiś hak z
    prawa budowlanego, może cywilnego ?

    Piotr