  • 1. Data: 2003-03-03 13:02:05
    Temat: prosba o wzor
    Od: "zakstra" <c...@2...pl>

    czesc
    prosba do osob majacych dostep do wyzszych wersji lexa. potrzebuje wzor
    pisama z Dz.U.97.51.328 (zalacznik nr 6). jezeli ktos moglby mi to
    podeslac - bylbym bardzo wdzieczny.

    pozdrawiam,
    zakstra

  • 2. Data: 2003-03-03 13:21:05
    Temat: Re: prosba o wzor
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    zobacz na www.abc.com.pl

  • 3. Data: 2003-03-03 14:15:24
    Od: "zakstra" <c...@2...pl>

    > zobacz na www.abc.com.pl

    znalazlem ten zalacznik - niestety jest zupelnie nieczyczelny (gif), tak
    wiec ponawiam moja prosbe

    podzr,
    zakstra

  • 4. Data: 2003-03-03 15:52:47
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "zakstra" <c...@2...pl> napisał w wiadomości

    > znalazlem ten zalacznik - niestety jest zupelnie nieczyczelny (gif), tak
    > wiec ponawiam moja prosbe
    >
    > podzr,
    > zakstra

    TU wyszukaj http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase jest tam PDF i
    powinien dać się z niego zrobić wydruk.
    Zobacz jeszcze na stronę ministerstwa może mają tam druki do ściągnięcia
    podobnie jak na stronach MS

    Stan_Z