  • 1. Data: 2003-03-03 13:07:44
    Temat: Ubezpieczenie
    Od: "puchatki_dwa" <p...@w...pl>

    Witam
    Mam pewne pytanie dotyczace ubezpieczenia.
    Moja sytuacja
    niedawno wyszlam za maz .Mieszkamy z mezem w woj. wielkopolskim, gdzie nie
    jestesmy jeszcze zameldowani.
    Ja jestem zameldowana w woj. opolskim, a maz w woj. dolnoslaskim.
    Sprawa dotyczy ubezpieczenia.Maz ma mnie ubezpieczyc u siebie w zakladzie
    pracy (ksiazeczka rodzinna).
    Problem w tym, ze teraz z mezem zastanawiamy sie jak sie to ma do swiadczen
    lekarskich, kasy chorych?(czy ja zostane w swojej dotychczasowej kasie czy
    bede musial sie przepisac do kasy meza)

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-03 13:20:39
    Temat: Re: Ubezpieczenie
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "puchatki_dwa" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    swiadczen
    > lekarskich, kasy chorych?(czy ja zostane w swojej dotychczasowej kasie czy

    Pracujesz? Domyślam się, że nie.
    W związku z tym automatycznie będzie w kasie męża.
    A kto cię ubezpieczał do tej pory w opolskiej

  • 3. Data: 2003-03-03 14:41:09
    Od: "puchatki_dwa" <p...@w...pl>

    > Pracujesz? Domyślam się, że nie.
    > W związku z tym automatycznie będzie w kasie męża.
    > A kto cię ubezpieczał do tej pory w opolskiej

    Tak nie pracuje.
    Do tej pory bylam ubezpieczona u ojca z racji tego ze studiowalam.

  • 4. Data: 2003-03-03 15:19:59
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Tak nie pracuje.
    > Do tej pory bylam ubezpieczona u ojca z racji tego ze studiowalam.

    Przedzwoń do kasy chorych, tej twojej nowej i się dowiedz dokładnie, ale
    powinno być tak:
    Mąż zgłasza cię do ubezpieczenia w twojej kasie, tylko już nie pamiętam, czy
    kasy przekażą sobie tą wiadomość, czy też ojciec będzie sam musiał zgłosić,
    że już mu " nie podlegasz".

    Potem wizyta w nowej przychodni, do której chcesz się zapisać, dostaniesz
    druczek do wypełnienia, z tym druczkiem do twojej starej przychodni, gdzie
    ci podbiją, że się wypisałaś i z tym wracasz do twojej nowej przychodni.
    Tu chodzi o to, że jak kasa wyłapie, że pacjent jest w dwóch przychodniach,
    to zabierają im pieniądze, więc przychodnie bronią się jak mogą, stąd te
    druczki.
    Miłego jeżdżenia.