    From: "Radek" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosba o interpretacje art 109. kodeksu pracy.
    Date: Fri, 20 May 2005 11:28:40 +0200
    Sender: o...@p...onet.pl@nat-dem.mentorg.com

    <l...@v...pl> wrote in message
    news:5f1f.00000d82.428d878c@newsgate.onet.pl...

    > Wg. mnie pismo jakie otrzymałeś zawiera element konieczny, aby uznać go za
    > pismo zawiadamiające o ukaraniu karą w postępowaniu porządkowym tzn.
    > zawiera
    > stwierdzenie (...)Na podstawie art 108 k.p. w zwiazku z nieprzestrzeganiem
    > przez Pana podstawowych obowiazkow pracowniczych a w szczegolnosci :
    > (ciach)
    > nakladam na pana kare nagany(...), de facto widzę też jego pewne braki,
    > chyba
    > że są one w (ciach) np. brak wskazania terminu, w jakim owo naruszenie
> [...]

    Dzieki
    Czyli tak dkla upewnienia moja interpretacja nr 2 jest prawidlowa
    2. czy od momentu kiedy pracodawca sie dowiedzial o zdazeniu (w najgorszym
    przypadku bylo to 04.05) do momentu wreczenie mi pisma 19.05?? wtedy
    dwutygoniowy
    okres nie jest zachowany i pracodawca nie moze udzielic mi nagany ??

    Pozdrawiam
    Radek