    From: "Radek" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosba o interpretacje art 109. kodeksu pracy.
    Date: Fri, 20 May 2005 00:26:04 +0200
    Sender: o...@p...onet.pl@masq21.stk.net.pl

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5f1f.00000d25.428d0c87@newsgate.onet.pl...
    > Termin 2 tyg. liczy się od dnia w którym pracodawca dowiedział się o
    > zdarzeniu, nie może ukarać pracownika po upływie terminu 2 tyg od dnia
    > dowiedzenia się ale nie może też ukarać po 3 msc od dnia dopuszczenia się
    > naruszenia obowiązku.
    >
    > W Twoim przypadku nie wiem czy przeoczylem, ale nie może Cię ukarać bez
    > wcześniejszego wysłuchania Twojej opinii, jeśli tak zrobił składaj
    > sprzeciw
    > podnosząc tę okolicznośc i sprawa jest oczywista.

    Pismo brzmi dokladnie :
    " Na podstawie art 108 k.p. w zwiazku z nieprzestrzeganiem przez Pana
    podstawowych obowiazkow pracowniczych a w szczegolnosci : (ciach) nakladam
    na pana kare nagany z wpisem do akt osobowych. Jednoczesnie informuje ze w
    ciagu 7 dni od dnia otrzymania nagany przysluguje panu prawo wniesienia
    odwolania do pracodawcy"

    Te pismo jest rzadaniem wyjasnien czy nalozeniem kary juz. ?? Bo jezeli
    jest to pismo nakladajace kare i jezeli obowiazuje interpretacja wersja 2 to
    znaczy ze pracodawca spoznil sie o jeden dzien ??

    Pozdrawiam
    Radek G.