  • 41. Data: 2006-07-09 21:54:55
    Temat: Re: propaganda?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Qrde, to Mechaniczna jest filmem porno?:) Chyba że nakręcili jakas wersje

    Mokaż to jakiemuś moherkowi i dostaniesz odpowiedź ;)

    > dla bardziej dorosłych:-)

    Też. "Clockwork Orgy" ;-P

    [ciach]

    > wierzą. Tak samo jak z telefonami typu 0700, gdzie pracuja kobiety o róznej
    > aparycji czy wieku ale z odpowiednim głosem, przekonujace dzwoniacego, ze
    > wlasnie sciagaja z siebie to czy owo a tak naprawde ukladaja pasjanse :P

    Ja to wiem. Teraz wytłumacz to Przemusiowi, bo on nie kuma ;)

  • 42. Data: 2006-07-09 21:55:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    !

  • 43. Data: 2006-07-09 21:55:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > Pochwalanie przestepstwa moze polegac na pochwalaniu konretnego juz
    > popelnionego czynu przestepsnego (np kradziezy dononanej przez X-a) lub
    > na wyrazaniu aprobaty popelniania przestepstw sformulowanej
    > abstrakcyjnie, np. przez twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne
    > pochwaly i podziwu. "
    > Gardocki

    Czyli Gardocki jednym ruchem zdelegalizował Robin Hooda?

  • 44. Data: 2006-07-09 21:57:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Atlantis wrote:

    > A właśnie... Coraz powszechniejsze zjawisko - para dzieciaków poniżej
    > piętnastego roku życia rozpoczyna współżycie. Jak to wygląda z punktu

    Było.

    > widzenia kodeksu karnego? :) Obydwoje nawzajem popełniają względem
    > siebie przestępstwo? Jako dorośli jeszcze nie mogą odpowiadać, a więc

    Osoby poniżej 17. roku życia pod przepisy KK z zasady nie podlegają.

  • 45. Data: 2006-07-10 09:55:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Atlantis napisał(a):

    > Definicja pedofilii byłą podawana... Czy twoim zdaniem pedofilem jest
    > również normalny, "zdrowy" facet, któremu wejdzie do łóżka po imprezie
    > dziewczyna, która nie ma 15 lat, a wygląda na znacznie więcej? W końcu
    > takie też się zdarzają. Twoim zdaniem to też pedofil, chociaż nigdy w
    > życiu nie odczuwał pociągu seksualnego do dzieci?
    > A mimo wszystko czyn, którego sie dopuścił jest karalny, ale nie jako
    > pedofilia!

    czlowieku drogi, wiesz ze moim daniem to nie jest pedofil bo nie jeden
    raz smialo i glosno o tym pisalem, w watku jest mowa o prawdziwych
    pedofilach, napisalem wiec kiedy taka osoba moze poniesc
    odpowiedzialnosc a moze jezlei sie 'pzrespi' z osoba ponizej 15 roku

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 46. Data: 2006-07-10 09:57:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie wiesz, czym było CzeKa? I nie zdajesz sobie sprawy, że zacytowałeś
    > praktycznie motto tej organizacji?
    >
    > To dość przerażające.

    a widziales usmieszek?
    Zreszta haslo mimo iz niemoralne to jest prawdziwe. Podtrzymuje.

    P.

  • 47. Data: 2006-07-10 09:59:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie. To będzie dowód rzeczowy.

    aaa, to nie jest pornografia? to ci szczerze gratuluje.

    P.

  • 48. Data: 2006-07-10 10:03:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przepraszam bardzo, ale to była twoja definicja. Jeśli dla ciebie to
    > pornografia, to cię podnieca. CBDO

    ale chyba wniosek z tekstu pisanego potrafisz wysunac?
    Bo idac typ tropem nie mozna by uznac za pornografie seksu oralnego
    dwoch doroslych osob jezlei u przecietnego mohera nie wywolalo by to
    nadmiernego podniecenia seksulanego. Poza tym to nie moja definicja,
    npisalem w nawiasie czyja. Precyuje teraz, chodzi 'o przedmioty które
    MOGA wywolac....' zle zacytowalem moja wina, jednak dla mysacego
    czlowieka nie powinno domyslenie sie nie powinno stanowic problemu.

    P.

  • 49. Data: 2006-07-10 10:06:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > OK, to przedstaw mi tę małoletnią osobę, która brała udział w takim
    > tekście.

    moim zdaniem zbyt doslownie czytasz przepis.

    > [ciach]

    > Namawianie i pochwalanie to dwie różne rzeczy.

    oczywiscie, dlatego masz ust 1, 2 i 3

    > W podanych przez ciebie tekstach troll nikogo nie namawiał - tylko
    > wyrażał swoją opinię.

    pochwalal.

    P.

  • 50. Data: 2006-07-10 10:11:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    zacytowalem moja wina, jednak dla mysacego
    > czlowieka nie powinno domyslenie sie nie powinno stanowic problemu.

    wykresl sobie jedno "nie powinno" :-) upal zle na mnie wplywa :)

    P.