  • 41. Data: 2005-02-08 19:33:43
    Temat: Re: program typu Trial
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Arek <a...@e...net> wrote:
    > Paszczak rzecze:
    >
    > Nie zostanie, ponieważ nie jest to licencja.

    Hmm, zatem zakupienie na giełdzie Windowsa XP i zainstalowanie jest OK,
    bo przecież nie akceptowałem żadnej umowy licencyjnej, tak?

    P.

  • 42. Data: 2005-02-08 20:08:57
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Tue, 08 Feb 2005 15:34:24 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    > Od bardzo, bardzo dawna.
    > Jakbyś był choć trochę obyty w usenecie, to byś wiedział, że FAQ grupy
    > stanowi właśnie jej regulamin.

    Jak byś był trochę obyty w Internecie, to byś wiedział, że FAQ znaczy
    Frequently Asked Questions -> Najczęściej Zadawane Pytania (a raczej
    odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania)

    Więc jak to ma się do regulaminu?

    --
    ?pixel(TM)
    ?Informacja jak skonfigurować czytniki, aby pokazywały

  • 43. Data: 2005-02-08 21:31:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pixel wrote:

    > Jak byĹ? byĹ? trochÄ? obyty w Internecie, to byĹ? wiedziaĹ?, Ĺźe FAQ znaczy
    > Frequently Asked Questions â?? NajczÄ?Ĺ?ciej Zadawane Pytania (a raczej
    > odpowiedzi na najczÄ?Ĺ?ciej zadawane pytania)

    Nie 'najczęściej'. Najczęściej to by było 'most frequently'.

    FAQ to owszem - są tzw. "często zadawane pytania". W tym przypadku są to
    pytania (i odpowiedzi) dotyczące zasad zachowania się na niniejszej
    grupie. Czyli de facto regulamin.

    PS: *plonk*

  • 44. Data: 2005-02-08 21:37:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > Podstawe prawna poprosze.

    A podaj mi podstawę prawną konstytucji.

    *plonk warning*

  • 45. Data: 2005-02-08 22:34:53
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Tue, 08 Feb 2005 22:31:08 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie 'najczęściej'. Najczęściej to by było 'most frequently'.

    'najczęściej' brzmi lepiej po polsku, zresztą czepiasz się tak samo jak z
    UTF'em.

    > FAQ to owszem - są tzw. "często zadawane pytania". W tym przypadku są to
    > pytania (i odpowiedzi) dotyczące zasad zachowania się na niniejszej
    > grupie. Czyli de facto regulamin.

    Totalna bzdura, każdy może sobie FAQ napisać.

    Prawdziwe zasady grupy (nad którymi głosowali jej uczestnicy) są tutaj:
> [...]
    | dyskusji na temat "prawo autorskie a software", "umowy i gwarancje
    | przy zakupie oprogramowania", jakie jak bumerang pojawiaja sie
    | regularnie w roznych grupach. Nic nie stoi na przeszkodzie aby
    | dyskutowac tam tez problemy zwiazane z podatkami (darowizny, koszty
    | uzyskania, umowy o dzielo itp.).
    |

    | Tematy zabronione: polityka, religia, seks (maja swoje
    | grupy). Przyklad tematu zabronionego potrojnie: aborcja. Grupa ma
    | dotyczyc prawa "na co dzien" i "w praktyce". Dla dyskusji o teorii
    | prawa i jakie prawa nalezaloby ustanowic, mozna utworzyc inne grupy.

    Co do kodowania, obowiązują zatem zasady z pl.*; aktualnie UTF jest testowo
    w pl.* dozwolony.

    > PS: *plonk*

    Trzeba było tak od razu.
    Jak by mi zależało na dyskusji z Tobą, to bym się przejął.

  • 46. Data: 2005-02-08 22:58:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Paszczak rzecze:
    > Hmm, zatem zakupienie na giełdzie Windowsa XP i zainstalowanie jest OK,
    > bo przecież nie akceptowałem żadnej umowy licencyjnej, tak?

    Nie.
    W tym momencie dopuszczasz się czynu od niedawna karalnego.
    Przynajmniej w naszym kraju.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 47. Data: 2005-02-09 06:07:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > FAQ to owszem - są tzw. "często zadawane pytania". W tym przypadku są to
    > pytania (i odpowiedzi) dotyczące zasad zachowania się na niniejszej
    > grupie. Czyli de facto regulamin.

    Bzdura. Slownik jezyka polskiego zna to slowo: "regulamin m IV, D. -u, Ms.
    ~nie; lm M. -y .przepisy i rozporządzenia ustalające sposób postępowania
    w jakiejś dziedzinie, obowiązujące członków jakiejś instytucji, zgromadzenia
    itp.; zbiór takich przepisów napisany lub ogłoszony drukiem."
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=52934

    Czym jest FAQ w usenecie? Zacytuje news.pl.faq: "Jak we wszystkich
    innych grupach news, przed wysłaniem swojego pierwszego listu w
    grupie należy się przez jakiś czas (kilka dni przynajmniej)
    przysłuchiwać dyskusji tam prowadzonej, aby zorientować się, czy jest
    to właściwe forum do zadania tego właśnie pytania. W wielu grupach
    regularnie wysyłane jest FAQ, czyli artykuł zawierający `Frequently
    Asked Questions' - odpowiedzi na często zadawane pytania. Być może
    twoje pytanie też należy do tej kategorii, więc poszukaj najpierw
    odpowiedzi w FAQ, a dopiero potem pytaj, jeśli jej tam nie znalazłeś.
    Jeśli tego nie zrobisz, zapewne otrzymasz lakoniczną odpowiedź `RTFM'
    lub `RTFFAQ' (Read the Fu^H^H Fascinating Manual/FAQ). Aby było
    łatwiej je znaleźć, wszystkie FAQ oprócz swej `rodzimej' grupy są
    także wysyłane do grupy pl.answers, opisanej wcześniej".

    Swoja droga FAQ tej grupy jest martwe. Nie jest wysylane na grupe,
    nie jest aktualizowane. Fragment dotyczacy ogonkow powchodzi z
    czasow kiedy pisalo sie po polskawemu i nakazywalo uzywac iso
    8859-2 kazdemu, kto nie potrafil pisac bez pl-literek/

    j.

  • 48. Data: 2005-02-09 06:11:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A podaj mi podstawę prawną konstytucji.

    Rozumiem, ze pytasz o konstytucje tej grupy? Czyli o to:

> [...]
    | dotyczyc prawa "na co dzien" i "w praktyce". Dla dyskusji o teorii
    | prawa i jakie prawa nalezaloby ustanowic, mozna utworzyc inne grupy.

    Przeszlo w drodze glosowania i obowiazuje. Podobnie jak testowo
    dozwolony w *.pl utf. Moze warto czytac pl.news.admin?

    j.