  • 1. Data: 2006-07-25 19:34:53
    Temat: program
    Od: "bingo" <b...@b...pl>

    witam, czy moglby mi ktos podac nazwe jakiegos DOBREGO programu do
    zarzadzania kancelaria? chodzi o prowadznie spraw, biura itd... bardzo
    ciezko zdobyc cokolwiek dobrego (!!!)

    z gory dziekuje ze odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-07-25 19:39:42
    Temat: Re: program
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    bingo napisał(a):
    > witam, czy moglby mi ktos podac nazwe jakiegos DOBREGO programu do
    > zarzadzania kancelaria? chodzi o prowadznie spraw, biura itd... bardzo
    > ciezko zdobyc cokolwiek dobrego (!!!)
    >
    > z gory dziekuje ze odpowiedzi

    a teraz zmiana nicka i wychwalenie swojego :)

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 3. Data: 2006-07-25 19:42:20
    Od: "bingo" <b...@b...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:ea5s1u$od4$1@inews.gazeta.pl...
    > a teraz zmiana nicka i wychwalenie swojego :)

    ????
    wrecz przeciwnie! nie mam nic co moglbym pochwalic! (niestety)
    najbardziej nie podobaly mi sie na przyklad kancelaris (o co w tym programie
    w ogole chodzi?) i legaloffice (ten znowu latwo sie obsluguje ale sie wywala
    ciagle i brakuje mu poprostu calej masy opcji) help!

  • 4. Data: 2006-07-25 19:44:59
    Od: "bingo" <b...@b...pl>

    moze niektorzy nie do konca wiedza o jaki program chodzi wiec dodam ze
    poprostu chodzi mi o progam typu CRM ktory latwo się bedzie obslugiwalo,
    bedzie przyjazny, dostosowany do specyfiki kancelarii prawnej oraz bedzie
    mial opcje fakturowania

  • 5. Data: 2006-07-25 20:28:50
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    czy to problem prawny ?

  • 6. Data: 2006-07-25 21:43:10
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy to problem prawny ?

    Zalezy... czy chodzi o pirata :D

  • 7. Data: 2006-07-25 21:52:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy to problem prawny ?

    Prawny, nie prawny ale faktycznie najprędzej na tej grupie znajdzie odpowiedź.
    teoretycznie powinien pisać na pl.comp.nowe-programy .

  • 8. Data: 2006-08-22 19:01:29
    Od: "bbaron" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Z checią odpowiem na wszystkie pytania związane z programem.

    Info prosze na priva.

    pozdrawiam
    Bartosz Baron