  • 1. Data: 2006-07-25 17:57:24
    Temat: Krakow - Prawnik od spraw spadkowych poszukiwany
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    Witam

    Szukam jakiegos prawnika z Krakowa ktory zajmuje sie sprawami spadkowymi.
    Najlepiej zeby tez nie byl drogi bo nie chcialbym zbankrutowac ;)

    pozdr.

  • 2. Data: 2006-07-25 21:53:33
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > Szukam jakiegos prawnika z Krakowa ktory zajmuje sie sprawami spadkowymi.
    > Najlepiej zeby tez nie byl drogi bo nie chcialbym zbankrutowac ;)

    Jeśli chodzi o stwierdzenie nabycia spadku to nie wymaga prawnika, wzory
    wniosków są w informacji w sądzie, opłata niewygórowana, w postępowaniu sąd
    wszystko powie co trzeba.

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-07-25 22:11:58
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    > Jeśli chodzi o stwierdzenie nabycia spadku to nie wymaga prawnika...

    Nie
    Sprawa jest dosc powazna i potrzebuje pomocy fachowca.
    Panorama Firm i podobne "katalogi" wypluwaja mase adresow ale nie mam czasu
    i pieniedzy by testowac kancelarie metoda prob i bledow :( Potrzebuje kogos
    kto zna sie (specjalizuje sie) na sprawach spadkowych i nie zedrze ze mnie.

    pozdr.

  • 4. Data: 2006-07-26 15:08:57
    Od: "rrr" <p...@p...net.pl>

    Witam,
    napisz do mnie na priv. na prawnik ( @ ) prawnik.net.pl
    Polecę ci dobrego prawnika.
    Pozdrawiam,
    Romek

  • 5. Data: 2006-07-28 06:02:25
    Od: "Ania" <n...@m...com>

    > Witam,
    > napisz do mnie na priv. na prawnik ( @ ) prawnik.net.pl
    > Polecę ci dobrego prawnika.
    > Pozdrawiam,
    > Romek

    Na priv?
    To to aż taki obciach polecić tę osobę publicznie, a przy okazji wszyscy
    byśmy się dowiedzieli czyim naganiaczem jest Romek Bieda :-)

    Anka.