  • 1. Data: 2006-07-25 18:08:01
    Temat: Odebrane prawo jazdy na rok. Co dalej?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Mam pytanie - kierowca złapany przez policje z alkoholem we krwi.
    Wyrokiem sadu prawo jazdy zabrane na rok czasu.
    Czy po tym roku bedzie trzeba od nowa robic kurs i zdawac egzamin na PJ?
    Jezeli nie trzeba, to czy mozna wniosek złozyc jeszcze przed uplynieciem
    teogz roku, a otrzymac dopiero po zakonczeniu roku kary, czy nawet ze
    zlozeniem wniosku trzeba czekac do samego konca?

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 2. Data: 2006-07-25 18:19:09
    Temat: Re: Odebrane prawo jazdy na rok. Co dalej?
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    wiadomości news:25072006.7AA3D575@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > teogz roku, a otrzymac dopiero po zakonczeniu roku kary, czy nawet ze
    > zlozeniem wniosku trzeba czekac do samego konca?

    nie trzeba nic zdawac a wniosek o zwrot dokumentu lepiej zlozyc po...

  • 3. Data: 2006-07-25 19:52:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a d...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie trzeba nic zdawac

    bardzo sie ciesze. Rozumiem ze zdawac by musiał, jezeli straciłby prawko na
    dłużej niz rok?

    > a wniosek o zwrot dokumentu lepiej zlozyc po...

    chodzi o to ze sprawa jest pilna. Wiec ja sie nie pytam jak bedzie lepiej,
    tylko czy mozna zlozyc przed zakonczeniem rocznej karencji?

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

  • 4. Data: 2006-07-25 20:16:18
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Budzik napisał(a):
> [...]
    >

    > chodzi o to ze sprawa jest pilna. Wiec ja sie nie pytam jak bedzie lepiej,
    > tylko czy mozna zlozyc przed zakonczeniem rocznej karencji?

    mylisz sięjeżeli jest zatrzymane na dłużej niż 6 miesiecy musisz zdawać
    egzamin teorie i praktyke
    adam

  • 5. Data: 2006-07-25 20:54:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a a...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > mylisz sięjeżeli jest zatrzymane na dłużej niż 6 miesiecy musisz
    > zdawać egzamin teorie i praktyke

    czyli Oskar piszac ze nie bedzie musiał zdawac, próbował wprowadzic mnie w
    bład?

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw

  • 6. Data: 2006-07-26 07:33:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> w

> [...]
    następuje:
    > czyli Oskar piszac ze nie bedzie musiał zdawac, próbował wprowadzic mnie w

    Nie. Art. 114 PoRD.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2006-07-26 08:05:25
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mylisz sięjeżeli jest zatrzymane na dłużej niż 6 miesiecy musisz zdawać
    > egzamin teorie i praktyke

    podaj podstawe prawna???

  • 8. Data: 2006-07-26 09:22:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie. Art. 114 PoRD.

    Art. 114. 1. Kontrolnemu sprawdzeniu kwalifikacji podlega:
    osoba ubiegająca się o:
    przywrócenie uprawnienia do kierowania pojazdem cofniętego na okres
    przekraczający 1 rok lub w związku z utratą kwalifikacji,

    dzieki Tom, ciesze sie ze zdawac musiałby gdyby zabrano mu prawo jazdy na
    dłuzej niz rok.
    Adamie - prosze nie wprowadzac ludziw blad z tymi 6 miesiacami!

    A co do wczesniejszego zlozenia - w urzedzie komunikacji poinformowano mnie
    ze niestety nie mozna (o ile oczywiscie mozna ufac telefonicznej
    informacji).

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld