  • 11. Data: 2003-10-22 17:05:09
    Temat: Re: problem z tpsa
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    ----- Original Message -----
    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Wednesday, October 22, 2003 6:59 PM
    Subject: Re: problem z tpsa

    > Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zewnątrz
    >
    > no troche moze byc z tym problemu ... ale styknie inny termina SDI lub
    filtr
    > jakowys i juz sie mozesz podpinac ...

    A na okolicznosc posiadania ISDN tez sie remedium (o nazwie NT 1 Plus -
    chociazby - znajdzie)
    :)

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 12. Data: 2003-10-22 17:22:22
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > zewnątrz
    >
    > no troche moze byc z tym problemu ... ale styknie inny termina SDI lub
    filtr
    > jakowys i juz sie mozesz podpinac ...

    Wcale nie jestem pewien czy dwa terminale równolegle spięte będą pracowały.
    Czy na centrali nie tworzone są logi, które można by porównać z czasem
    trefnych rozmów z bilingów, przy ewentualnym odpięciu jednego terminala, a
    podpięciu drugiego?

    pzdr

  • 13. Data: 2003-10-22 17:37:37
    Od: "michal" <m...@W...pl>

    Witam i wspolczuje
    W 95 r. mialem podobny przypadek w Gdyni TPSA ul.Legionów.Otrzymywalem z
    misiaca na miesiac wysokie rachunki.Oczywiscie reklamowalem ale odpowiedz byla
    standardowa.Nic nie moglem zrobic.Jasnie panstwo z TPSA nie dalo za
    wygrana.Sugerowalem rozne rozwiazania ale nic do nich nie docieralo.To niby ja
    albo moja rodzina dzwonila do Niemiec i rozmawiala godzinami.Biling wykazywal
    polaczenia z Niemcami.Ktoregos dnia podnioslem sluchawke 9Swieto Bozego
    Narodzenia ,wieczor godz. 21.15.Podsluchiwalem i nagralem 3 tasmy prowadzonej
    rozmowy.Towarzystwo nawet wznosilo sobie toasty przez sluchawki Skonczyli o 2 w
    nocy dnia nastepnego .W tym upojeniu zdradzili pewne szczegoly w jaki sposob
    nie placa za rozmowy.Sam zlokalizowalem po jednym dniu szukania lewe
    podlaczenie i co najciekawsze nie w moim wierzowcu!!! Poszedlem zaraz
    poswietach ,wtargnalem do gabinetu dyrektora gdzie sobie swietowali przy
    koniaczku ,podalem adres lewego podlaczenia i przekazalem kasete z nagraniami
    rozmow.Nawet bylo tam imie pracownika z centrali ktory wykonal ten numer z
    podlaczeniem.Dalej to juz byl smiech,Nie chce mi sie po prostu pisac,bo
    powstala by ksiazka.MONOPOLISTA OKAZAL SIE DRANIEM ,STRASZNYM DRANIEM.Jak sam
    nie znajdziesz zlodzieja twoich impulsow to oni nie zrobia tego za Ciebie

    pozdr,powodzenia,michal

  • 15. Data: 2003-10-22 17:43:29
    Od: "Klemens" <s...@h...pl>

> [...]
    > zewnątrz
    >
    > no troche moze byc z tym problemu ... ale styknie inny termina SDI lub
    Sorki, ale bzdury piszesz.
    Wystarczy, ze odpinasz linie od strony abobenta- jeden przewod, tak aby SDI
    straciło synchronizacje i wtedy linia juz idzie całkowicie analogowo i
    możesz się podpiąc telefonem bezpośrednio pod linie. Sytuacja taka ma
    miejsce, gdy nie ma prądu u abonentai terminal SDI jest wyłączony, a mino
    tego telefon działa.
    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2003-10-22 17:54:55
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Zadzwonil dzisiaj do mnie Pan z TPSA i powiedzial, ze w tym tygodniu z
    > mojego numeru wykonane byly rozmowy z USA i Kanada na laczna kwote ok.
    > 8000zl.
    > Ktos musial podpiac sie do mojej lini, ale na pewno nie w moim
    > mieszkaniu.
    >
    > Prosze o informacje co z tym zrobic, bo nie mam zamiaru ponosic
    > odpowiedzialnosci, za to, ze ktos wlamal sie do linii na odcinku
    > nalezacym do tpsa.

    To ja miałem to samo. Napisałem pismo do TP s.a. a w nim, że w piwnicy są
    łacza niezabezpieczone itp...
    I po piśmie wypowiedzieli mi umowę o telefon i na tym się skończyło... a
    było to 3 lata temu wiec chyba spoko. Na 100% napisz pismo do tp
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2003-10-22 19:24:27
    Od: Vietnam <p...@p...onet.pl>

    _Mark_ napisał(a):
    > Ale kombinujesz :) jeszcze login i hasło.

    Do telefonu nie jest potrzebny login wpinasz i działa, nawet nie
    potrzeba prądu. Jak "niema światła" to daje się dzwonić poprzez telefon
    i terminal SDI.

    --
    pozdrawiam Vietnam:)

  • 18. Data: 2003-10-22 19:45:03
    Od: "Slawek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michal" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Witam i wspolczuje
    >: http://niusy.onet.pl
    czy wszyscy korzystajacy z onetu musza byc takimi lamami zeby posta slac
    dwa razy?
    nie mozna skonfigurowaqc innego serwera? nie chce sie ? Tomek Google
    twoim przyjacielem
    PW
    slawek

  • 19. Data: 2003-10-22 19:48:23
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Vietnam" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    _Mark_ napisał(a):

    > Do telefonu nie jest potrzebny login wpinasz i działa,

    masz rację, pod warunkiem że his jest odłączony

    pzdr

  • 20. Data: 2003-10-22 20:45:18
    Od: "Michal" <m...@W...pl>

    > Użytkownik "michal" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
    > czy wszyscy korzystajacy z onetu musza byc takimi lamami zeby posta slac
    > dwa razy?
    mało kumasz o słaniu postów i piszesz nie na temat...

    > nie mozna skonfigurowaqc innego serwera? nie chce sie ?
    nie ,nie chce sie!
    > Tomek Google
    > twoim przyjacielem
    zatem zgłos sie do niego