  • 1. Data: 2003-10-22 13:22:55
    Temat: problem z tpsa
    Od: Wojciech Korona <w...@w...pl>

    Witam.

    Prosze o pomoc.

    Zadzwonil dzisiaj do mnie Pan z TPSA i powiedzial, ze w tym tygodniu z
    mojego numeru wykonane byly rozmowy z USA i Kanada na laczna kwote ok.
    8000zl.
    Ktos musial podpiac sie do mojej lini, ale na pewno nie w moim
    mieszkaniu.

    Prosze o informacje co z tym zrobic, bo nie mam zamiaru ponosic
    odpowiedzialnosci, za to, ze ktos wlamal sie do linii na odcinku
    nalezacym do tpsa.

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje, ktore pomoga mi w rozwiazaniu tej
    sprawy.

  • 2. Data: 2003-10-22 13:42:30
    Temat: Re: problem z tpsa
    Od: poreba <d...@p...com>

    Wojciech Korona <w...@w...pl> popełnił 22 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > Prosze o informacje co z tym zrobic, bo nie mam zamiaru ponosic
    > odpowiedzialnosci, za to, ze ktos wlamal sie do linii na odcinku
    > nalezacym do tpsa.
    Zadaj te pytanie również na pmt.
    Albo przeczytaj archiwum tamtej grupy żeby dowiedzieć się, że:
    - zgłoszenie przestępstwa na policję
    - dokumentowanie stanu instalacji TPSA _przed_ zgłoszeniem
    podejrzeń o nielegalne podłaczenie do linii
    - życzliwie zaciekawione oczekiwanie na wyniki śledztwa
    w sprawie przestępstwa popełnionego na _szkodę_TPSA_

    Ale przede wszystkim - prywatne domowe śledztwo w celu wyeliminowania
    straszliwej prawdy: to od Ciebie ktoś dzwonił.

    --
    pozdro
    poreba

  • 3. Data: 2003-10-22 13:58:55
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Bede wdzieczny za wszelkie informacje, ktore pomoga mi w rozwiazaniu tej
    > sprawy.

    Pierwsza sprawa, to ustalic do kogo dzwoniono. Byc moze da sie te osoby
    powiazac z kims z twoich sasiadow ?

    Przetrzepac domownikow ;)

    Zlozyc doniesienie o przestepstwie.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 4. Data: 2003-10-22 15:51:46
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Korona" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 8000zl.
    > Ktos musial podpiac sie do mojej lini, ale na pewno nie w moim

    Jeśli na tej samej linii masz telefon i modem SDI to "podpięcie" z zewnątrz
    możesz wykluczyć.

    pzdr

  • 5. Data: 2003-10-22 15:52:39
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > Jeśli na tej samej linii masz telefon i modem SDI to "podpięcie" z
    zewnątrz
    > możesz wykluczyć.

    Nawet podpiecie terminala HIS-NT z podlaczonym don telefonem (z ew.
    rownoczesnym chwilowym odlaczeniem linii od miejsca wlamania do abonenta)
    ????

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 6. Data: 2003-10-22 16:07:02
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > Ale kombinujesz :) jeszcze login i hasło.
    >
    > pzdr

    A bez komputera, logina i hasla nie bedzie mi dzialal telefon przez SDI ???

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 7. Data: 2003-10-22 16:09:16
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    .

  • 8. Data: 2003-10-22 16:19:21
    Od: "Klemens" <s...@h...pl>

    > Jeśli na tej samej linii masz telefon i modem SDI to "podpięcie" z
    zewnątrz
    > możesz wykluczyć.
    Nieprawda.

  • 9. Data: 2003-10-22 16:22:22
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    .

    > A bez komputera, logina i hasla nie bedzie mi dzialal telefon przez SDI
    ???

    Toś mnie zaciekawił, idę przećwiczyć ;)

    pzdr.

  • 10. Data: 2003-10-22 16:59:06
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli na tej samej linii masz telefon i modem SDI to "podpięcie" z
    zewnątrz
    > możesz wykluczyć.

    no troche moze byc z tym problemu ... ale styknie inny termina SDI lub filtr
    jakowys i juz sie mozesz podpinac ...