    From: "michal" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z tpsa
    Date: 22 Oct 2003 19:37:37 +0200

    Witam i wspolczuje
    W 95 r. mialem podobny przypadek w Gdyni TPSA ul.Legionów.Otrzymywalem z
    misiaca na miesiac wysokie rachunki.Oczywiscie reklamowalem ale odpowiedz byla
    standardowa.Nic nie moglem zrobic.Jasnie panstwo z TPSA nie dalo za
    wygrana.Sugerowalem rozne rozwiazania ale nic do nich nie docieralo.To niby ja
    albo moja rodzina dzwonila do Niemiec i rozmawiala godzinami.Biling wykazywal
    polaczenia z Niemcami.Ktoregos dnia podnioslem sluchawke 9Swieto Bozego
    Narodzenia ,wieczor godz. 21.15.Podsluchiwalem i nagralem 3 tasmy prowadzonej
    rozmowy.Towarzystwo nawet wznosilo sobie toasty przez sluchawki Skonczyli o 2 w
    nocy dnia nastepnego .W tym upojeniu zdradzili pewne szczegoly w jaki sposob
    nie placa za rozmowy.Sam zlokalizowalem po jednym dniu szukania lewe
    podlaczenie i co najciekawsze nie w moim wierzowcu!!! Poszedlem zaraz
    poswietach ,wtargnalem do gabinetu dyrektora gdzie sobie swietowali przy
    koniaczku ,podalem adres lewego podlaczenia i przekazalem kasete z nagraniami
    rozmow.Nawet bylo tam imie pracownika z centrali ktory wykonal ten numer z
    podlaczeniem.Dalej to juz byl smiech,Nie chce mi sie po prostu pisac,bo
    powstala by ksiazka.MONOPOLISTA OKAZAL SIE DRANIEM ,STRASZNYM DRANIEM.Jak sam
    nie znajdziesz zlodzieja twoich impulsow to oni nie zrobia tego za Ciebie

    pozdr,powodzenia,michal