  • 11. Data: 2003-08-18 21:49:56
    Temat: Re: problem z prawem autorskim
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "GT!" <c...@m...sig> wrote in message news:bhrfth$f6v$1@news.onet.pl...

    > Mam jeszcze jedno pytanie. Jak dlugo moglo by potrwac w polskich warunkach
    > zalatwienie tej sprawy? czy to jest kwiestia tygodni czy raczej lat?

    Średnio miesiąc-dwa w pierwszej instancji przy 1/2 rozprawach. Ale to jest
    zbyt płynne - zależy gdzie ( jaka miejscowośc, jaki sąd, ) jaki sędzia, co
    się będzie działo na rozprawie itp.
    W sumie - raczej miesiące niż tygodnie, ale też raczej nie lata.

    pozdrawiam

    --
    Depi.

  • 12. Data: 2003-08-19 08:25:41
    Od: "Jona" <j...@p...fm>

    Użytkownik "GT!" <c...@m...sig> napisał w wiadomości

    > Mam jeszcze jedno pytanie. Jak dlugo moglo by potrwac w polskich warunkach
    > zalatwienie tej sprawy? czy to jest kwiestia tygodni czy raczej lat?

    Radziłabym także zawiadomić:
    a) Polską organizację zarządzania prawami do programów komputerowych -
    Polski Rynek Oprogramowania
    b) BSA (Business Software Alliance) - światową organizacją producentów
    oprogramowania; w jej imieniu działa gdańska firma Hetman.
    o nielegalnych praktykach firmy Stolica w zakresie korzystania z programów
    komputerowych bez licencji. Sprawdzą dokładnie legalność ich oprogramowania
    i na pewno pomoże ci to w dochodzeniu twoich roszczeń.

    Pozdrawiam
    Joanna