  • 1. Data: 2003-08-18 09:53:41
    Temat: przedawnienie czynszu
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    bylem ostatnio u kumpla i zaskoczyly mnie wywieszone na klatkach informacje
    o osobach zalegajacych z czynszem, srednio na lokal 8 - 10 tys pln, w klatce
    10 lokali z czego zalegajacych 3-4 lokatorow...
    a dokladnie fakt ze blok jest w najlepszej czesci srodmiescia warszawy,
    wszystko na tip-top, pelna ochrona, wybudowany 3-4 lata temu, napewno nie
    mieszkaja tam ludzie biedni...
    WIEC DLACZEGO NIE PLACA? NA CO LICZA?
    czy taki dlug jest nie do sciagniecia? po jakim czasie sie przedawnia?
    nie wiem czy to budynek wspolnoty czy spoldzielni.
    pozdro:))