  • 1. Data: 2003-08-18 11:24:05
    Temat: rodzeństwo syjamskie
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Hahaha, byłem w kinie na filmie "Ciało" i w związku z owym filmem nasunęło mi
    sie pytanie.
    Jeden z np braci syjamskich załóżmy dominujący prowadzo działalność
    przestepczą. Drugi jest temu przeciwny, ale zdominowany przez drugiego nic nie
    może zdziałać. Udowodniona zostaje wina jednego. Czy pójdą siedzieć razem?
    Pozdrawiam, gregor

  • 2. Data: 2003-08-18 21:18:39
    Temat: Re: rodzeństwo syjamskie
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    nie
    > może zdziałać. Udowodniona zostaje wina jednego. >Czy pójdą siedzieć

    hehehhe niezłe

  • 3. Data: 2003-08-18 22:13:50
    Od: Dredd<...@...pl>

    Pozostaje sprawcę skazać na operację rozdzielenia w szpitalu w
    Singapurze ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info