  • 11. Data: 2005-06-28 16:17:09
    Temat: Re: problem z TP S.A. i neostrada
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <d9rrgh$khh$1@inews.gazeta.pl>
    Heming napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:slrndc22k0.3ck.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl
    > Jak to bez Twojej zgody? A umowe o swiadczenie uslugi kto podpisal? Jakbys
    > czytal co podpisujesz to bys wiedzial, ze obnizona oplata byla promocja.
    Dokładnie.
    A poza tym to niby w czym problem teraz ta opcje zmienić?

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 12. Data: 2005-06-28 16:21:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Heming <h...@w...gazeta.pl> napisali:

    > Jak to bez Twojej zgody? A umowe o swiadczenie uslugi kto podpisal? Jakbys
    > czytal co podpisujesz to bys wiedzial, ze obnizona oplata byla promocja.

    To ciekawe, ze lepiej wiesz co ja podpisuje.
    Nie korzystalem z zadnej promocji, za sprzet, aktywacje itd placilem zywa
    gotowka. To byla normalna oferta a nie promocja.

    P.S.
    135 ,zl/miesiac - niezla"promocja"
    ROTFL :DDD

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 13. Data: 2005-06-28 17:39:38
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndc2u6q.3ck.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    Jakbys

    > To ciekawe, ze lepiej wiesz co ja podpisuje.
    > Nie korzystalem z zadnej promocji, za sprzet, aktywacje itd placilem zywa
    > gotowka. To byla normalna oferta a nie promocja.

    Nawet jesli jednostronnie zmienili cene to musiales byc o tym wczesniej
    powiadomiony i miales miesieczny okres wypowiedzenie, wiec w czym problem?

  • 14. Data: 2005-06-28 18:04:50
    Od: "york" <r...@w...pl>

    > Nawet jesli jednostronnie zmienili cene to musiales byc o tym wczesniej
    > powiadomiony i miales miesieczny okres wypowiedzenie, wiec w czym problem?

    Ja dostalem dzis przy SDI pismo z TPSA, ze ulegl zmianie regulamin i w tej
    sytuacji mam prawo zrezygnowac z ich uslug bez ponoszenia kosztow
    z tego tytulu. Wczesniej bylo oczywiscie tak , ze jesli chcialbym sam
    zrezygnowac, to musialbym placic za to. A wracajac do glownego watku,
    to taka sytuacje przerabiala spora czesc uzytkownikow Neostrady i SDI.
    Ja mialem taka sama sytuacje i musialem zaplacic .Rozbili mi to na raty :)

  • 15. Data: 2005-06-28 18:26:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 19:39:38 +0200, Heming napisał(a):
    a.

    > Nawet jesli jednostronnie zmienili cene to musiales byc o tym wczesniej
    > powiadomiony i miales miesieczny okres wypowiedzenie, wiec w czym problem?

    Akurat nie bylem powiadomiony.
    A problem w tym, ze TP znow robi wala i lamie prawo.
    Nie moga liczyc za usluge wg stawki, ktorej nie bylo w momencie, kiedy
    podpisywalem umowe, ani nie ma jej w tej chwili.

  • 16. Data: 2005-06-29 10:01:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>
    w wiadomości <news:slrndc2u6q.3ck.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.p
    l> wstukał:

    > To ciekawe, ze lepiej wiesz co ja podpisuje.

    To raczej niemądre z Twojej strony podpisywać, że otrzymałeś i zapoznałeś
    się z regulaminem, skoro się nie zapoznałeś.

    Mimo wszystko regulamin obowiązuje i możesz się z nim teraz zapoznać, a
    wtedy zapewne wątpliwość dotycząca zmiany usługi z terminowej na
    bezterminową zostanie rozwiana

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]