  • 1. Data: 2005-06-27 21:49:21
    Temat: problem z TP S.A. i neostrada
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    od roku mam zainstalowana w domu neostrade. Problem jest jeden... Na
    rachunku telefonicznym nie jest uwzgledniona oplata za nia. W wyniku tego
    mam od roku neostrade (teoretycznie) za darmo. Prosze mi powiedziec czy TP
    ma prawo zazadac ode mnie zaplaty za caly ten okres uzytkowania Neo czy tez
    nie. Czy w przypadku gdyby tego zazadali, moge nie zaplacic, szukac jakiegos
    wytlumaczenia, przerzucic wine na nich, itp... Bardzo dziekuje za wszelka
    pomoc i rady oraz prosze mnie nie odsylac do googli, bo nie moge tam niczego
    tresciwego znalezc.

    Pozdrawiam,
    Lechu

  • 2. Data: 2005-06-27 21:58:45
    Temat: Re: problem z TP S.A. i neostrada
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Lechu" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Prosze mi powiedziec czy TP
    > ma prawo zazadac ode mnie zaplaty za caly ten okres uzytkowania Neo czy
    > tez
    > nie.

    Tak i badz pewien ze to zrobia wiec lepiej zacznij oszczedzac

    >Czy w przypadku gdyby tego zazadali, moge nie zaplacic, szukac jakiegos
    > wytlumaczenia, przerzucic wine na nich, itp...

    Nie. Niby dlaczego? Masz usluge? Korzystasz? Płać.

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-06-27 22:00:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Lechu napisał(a):
> [...]
    > pomoc i rady oraz prosze mnie nie odsylac do googli, bo nie moge tam niczego

    Zgodnie z regulaminem, powinieneś powiadomic operatora o błednie
    wystawionej fakturze. Dla komfortu dobrze by było,żebyś miał
    potwierdzenie takiego powiadomienia. Nie oznacza to jednak, że
    powinieneś być zbyt nachalny ;-)

    A należności z tego tytułu przedawniają sie dopiero po 3 latach, więc
    lepiej odkładaj kase.

    M.

  • 4. Data: 2005-06-27 22:25:15
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 27.06.2005 HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[niepotrzebne]> napisał/a:

    > Nie. Niby dlaczego? Masz usluge? Korzystasz? Płać.

    To że ma usługe to pikuś.
    Ma usługe i podpisal stosowna umowe.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 5. Data: 2005-06-28 06:15:39
    Od: Gosia <d...@U...e-ar.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > powinieneś być zbyt nachalny ;-)
    >
    > A należności z tego tytułu przedawniają sie dopiero po 3 latach, więc

    ja mam to samo. Dzwonilismy na BlueLine czy jak to sie tam nazywa,
    przyjmowali zgloszenie i cisza. Po roku przyszla faktura zmieniajaca
    miesieczna kwote neostrady na bezterminowa. I po miesiacu zaczely
    przychodzic fakturki z cena neostrady za zeszly rok czyli jakby place
    teraz z opoznieniem rocznym. Poza tym wplacanie kasy na konto w tepsie
    nie dawalo wiele bo co miesiac dzwonila babka z ksiegowosci z pytaniem
    czemu robie takie duze nadplaty bo ona nie wie jak to zaksiegowac skoro
    nie ma faktury na usluge ;D.
    W efekcie z nadplat zmniejszano nam kwote za telefon i sie jeszcze
    wiekszy balagan robil :)

    Najlepiej wiec odkladac ta kase co miesiac na konto i jak przyjdzie
    jakas zbiorowka to przelac i koniec ;))

  • 6. Data: 2005-06-28 07:31:40
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d9pt81$rss$2@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Maciej Bebenek* napisał(a):

> [...]
    > wystawionej fakturze. Dla komfortu dobrze by było,żebyś miał
    > potwierdzenie takiego powiadomienia. Nie oznacza to jednak, że

    Powiem więcej. Może na tą okoliczność złożyć reklamację? Tylko co jak ją
    rozpatrzą w ciągu 30 dni? Sprawa ma być załatwiona, czy udzielona
    odpowiedź? A jak odpowiedzą, że fakturę przyślą za rok? A jak nie
    odpowiedzą, to wtedy opłata za Neostradę przestaje być sporna? Heh, ale
    pytań rzuciłem... :D
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 7. Data: 2005-06-28 08:38:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Lechu <l...@i...pl> napisali:

    > od roku mam zainstalowana w domu neostrade. Problem jest jeden... Na
    > rachunku telefonicznym nie jest uwzgledniona oplata za nia. W wyniku tego
    > mam od roku neostrade (teoretycznie) za darmo. Prosze mi powiedziec czy TP

    Mialem analogiczna sytuacje. Podpisalem umowe na rok (szybkosc 512, a
    wlasciwie 640 - 130zl). Pozniej przyslali zbiorcza, ale rozbili na raty.
    Nie w tym jednak proplem. Sa dwie rzeczy, ktore budza moje watpliwosci.

    1. Przedluzyli automatycznie umowe na czas nieokreslony i ze 130
    miesiecznie, zrobilo sie 230 (185 + vat)
    Czy maja prawo bez mojej zgody zmienic warunki na tak dla mnie
    niekorzystne? Za ta kase mialbym w tej chwili opcje 2048...

    2. Platnosc za zeszly rok jest na fakturze obciazona Vatem 22%.
    W zeszlym roku uslugi dostepowe mialy 0 stawke.
    Czy Vat powinno sie naliczac wg przepisow obowiazujacych w czasie uslugi,
    czy w czasie platnosci?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 8. Data: 2005-06-28 10:01:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Big Jack napisał:

> [...]
    > odpowiedź? A jak odpowiedzą, że fakturę przyślą za rok? A jak nie
    > odpowiedzą, to wtedy opłata za Neostradę przestaje być sporna? Heh, ale

    reklamacja niestety jest niekorzystna dla składającego ;-) Skoro
    reklamujesz niewłaściwe naliczenie opłat za usługi telekomunikacyjne, to
    w przypadku jej uznania (poprzez jej rozpatrzenie lub automatycznie,
    poprzez zaniechanie) jesteś zobowiązany do niezwłocznej zapłaty spornej
    nalezności :-P

    Należy postępowac zgodnie z regulaminem, za potweirdzeniem i niech dalej
    sami się bujają.

    M.

  • 9. Data: 2005-06-28 11:33:29
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
> [...]
    > Czy maja prawo bez mojej zgody zmienic warunki na tak dla mnie
    > niekorzystne? Za ta kase mialbym w tej chwili opcje 2048...

    Mam te sama neo tzn 640 i ja akurat zostalem poinformowany ze na miesiac
    przed uplywem rocznego terminu umowy zeby ja przedlkuzyc na czas
    okreslony to musze ich powiadomic i spisac aneks. Jesli nie to umowa
    przedluzy sie na czas nieokreslony.
    Jakos takos TPSA sadzi ze dla klienta czas nieokreslony umowy jest bardziej
    korzystny.

> [...]
    > W zeszlym roku uslugi dostepowe mialy 0 stawke.
    > Czy Vat powinno sie naliczac wg przepisow obowiazujacych w czasie uslugi,

    Raczej VAT poowinien byc taki jaki obowiazuje w momencie systawienia faktury
    a jesli ty ewentualnie tracisz na ich bajzlu to mozesz sie sadzic.

    TB

  • 10. Data: 2005-06-28 15:49:06
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndc22k0.3ck.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

> [...]
    > Czy maja prawo bez mojej zgody zmienic warunki na tak dla mnie
    > niekorzystne? Za ta kase mialbym w tej chwili opcje 2048...

    Jak to bez Twojej zgody? A umowe o swiadczenie uslugi kto podpisal? Jakbys
    czytal co podpisujesz to bys wiedzial, ze obnizona oplata byla promocja.