  • 1. Data: 2005-06-27 19:50:19
    Temat: Opis sektora jakiego kolwiek z aspektami prawnymi
    Od: "Gekon_trupiarnia" <g...@o...pl>

    Cześć.

    Zaoferowałem sie pomóc koledze. Czy macie może dostęp do informacji kóre
    pomogą napisać prace na temat "Opis sektora jakiego kolwiek z aspektami
    prawnymi " -to nie jest dokładny temat. Ja nie mam pojęcia żadnego na ten
    tamat, jeżeli to NTG to wybaczcie.

    Pozdrawiam
    Gekon

  • 2. Data: 2005-06-27 19:52:32
    Od: "Gekon_trupiarnia" <g...@o...pl>

    Miło widziane w języku angielskim.

  • 3. Data: 2005-06-27 19:57:29
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > "Opis sektora jakiego kolwiek z aspektami
    > prawnymi " -to nie jest dokładny temat. Ja nie mam pojęcia żadnego na ten
    > tamat, jeżeli to NTG to wybaczcie.

    To chyba bardzo niedokladny temat:)

    Dan

  • 4. Data: 2005-06-27 20:05:00
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > pomog? napisać prace na temat "Opis sektora jakiego kolwiek z aspektami
    > prawnymi " -to nie jest dokładny temat. Ja nie mam pojęcia żadnego na ten

    Najlepszy bedzie chyba opis sektora paliwowego. Ostatnio jest nawet
    nadawny przez TV w formie przesluchan komisji sledczej.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-06-27 20:51:48
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    Użytkownik "Gekon_trupiarnia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomogą napisać prace na temat "Opis sektora jakiego kolwiek z aspektami
    > prawnymi " -to nie jest dokładny temat. Ja nie mam pojęcia żadnego na ten

    Ja bym proponowal sektor narkotykowy, to na pewno bylaby ciekawa praca :)

  • 6. Data: 2005-06-27 21:25:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gekon_trupiarnia wrote:
> [...]
    > pomogą napisać prace na temat "Opis sektora jakiego kolwiek z aspektami
    > prawnymi " -to nie jest dokładny temat. Ja nie mam pojęcia żadnego na ten

    Darmowa porada: nie oferuj się zrobić czegoś, o czym nie masz bladego
    pojęcia. A kolega niech sam pisze, a nie oszukuje.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 7. Data: 2005-06-27 21:42:39
    Od: "Gekon_trupiarnia" <g...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Darmowa porada: nie oferuj się zrobić czegoś, o czym nie masz bladego
    > pojęcia. A kolega niech sam pisze, a nie oszukuje.

    Zaoferowałem sie zapytać na grupie, to jeszcze umiem zrobić. Za nastepną
    każesz płacić? Sporo tu prawników... ;)

    pozdrawiam
    Gelpn

  • 8. Data: 2005-06-28 00:00:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gekon_trupiarnia wrotne:

    > Zaoferowałem sie zapytać na grupie, to jeszcze umiem zrobić. Za nastepną
    > każesz płacić? Sporo tu prawników... ;)

    Dobra, w ramach promocji: napisz o sektorach komputerowych nośników
    danych. Temat obszerny i dobrze udokumentowany.

    A teraz idź i przestań trollować.

  • 9. Data: 2005-06-28 08:06:43
    Od: "Gekon_trupiarnia" <g...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Dobra, w ramach promocji: napisz o sektorach komputerowych nośników
    > danych. Temat obszerny i dobrze udokumentowany.

    Przekomiczne, błyskotwliwe i zaskujące zarazem, długo nad tym myślałeś?

    > A teraz idź i przestań trollować.

    żeganm.