  • 1. Data: 2003-09-08 16:32:15
    Temat: prawo jazdy
    Od: " barat" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam!!!
    Sprawa jest taka : zostalem pozbawiony prawajazdy w wyniku jazdy po pijanemu
    (0.4 promila ) . Policja zakwalifikowala mój wyczyn jako wykroczenie i
    decyzją sądu odebrano mi prawojazdy na 1 rok !
    I tu pytanko : cze bede musial zadac na prawojazdy od nowa ???

  • 2. Data: 2003-09-08 20:14:58
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik " barat" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > decyzją sądu odebrano mi prawojazdy na 1 rok !
    > I tu pytanko : cze bede musial zadac na prawojazdy od nowa ???

    Nie.

    Leszek

  • 3. Data: 2003-09-08 20:17:43
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik " barat" napisał w wiadomości
> [...]
    > decyzją sądu odebrano mi prawojazdy na 1 rok !
    > I tu pytanko : cze bede musial zadac na prawojazdy od nowa ???

    Nie będziesz musiał zdawać egzaminu.

    ______
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-09 06:06:10
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik " barat"  napisał w wiadomości
    > pijanemu
    >
    > Nie będziesz musiał zdawać egzaminu.

    a szkoda

    Paweł

  • 5. Data: 2003-09-09 10:27:23
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

    > a szkoda

    no właśnie, może bardziej egzamin z dojrzałości psychicznej i zdrowego
    rozumowania by się przydał?

    W.

  • 6. Data: 2003-09-10 21:20:37
    Od: "Coach" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Witek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie, może bardziej egzamin z dojrzałości psychicznej i
    zdrowego
    > rozumowania by się przydał?

    Niekoniecznie.
    Czasem są sytuacje awaryjne i jechać trzeba. 0,4 to jedno piwo, i nie
    każdy ma po tym osłabione reakcje.
    Raz zdarzyło mi się jechać cudzym wozem, w obcym mieście, jako młokos
    (poniżej 1000km) z prawem jazdy oddalonym o 100km, tylko dlatego, że ja
    ryzykowałem mandat, a kumpel prawko i robotę. Zdrowe rozumowanie mówiło,
    że stanowię 20-sto krotnie większe zagrożenie na drodze niż kumpel z 0,4
    promila. Ale prawo być prawo.

    Zastrzegam, nie czytałem całego wątku i nie wiem w jakich
    okolicznościach nastąpiło zabranie prawa jazdy.
    Piszę po prstu, by pokazać, że człowiek nie powinien być tak ślepy jak
    Temida.

    c.

  • 7. Data: 2003-09-11 20:03:55
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

    > Niekoniecznie.
    > Czasem są sytuacje awaryjne i jechać trzeba.

    [...]

    > Zastrzegam, nie czytałem całego wątku i nie wiem w jakich
    > okolicznościach nastąpiło zabranie prawa jazdy.
    > Piszę po prstu, by pokazać, że człowiek nie powinien być tak ślepy jak
    > Temida.

    No, tu masz cholera racje. Przyklad tez slyszalem ze facet pod Warszawa pije
    piwko po pracy a tu nagle zona zaczyna rodzic a pogotowie mogloby ewentulanie
    przyjechac za 40min. To wsiadl za kierownice i z zona do szpitala.

    ALE, w wiekszosci przypadkach jest to czysta glupota!

  • 8. Data: 2003-09-13 20:07:23
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Przyklad tez slyszalem ze facet pod Warszawa pije
    > piwko po pracy a tu nagle zona zaczyna rodzic a pogotowie mogloby
    ewentulanie
    > przyjechac za 40min. To wsiadl za kierownice i z zona do szpitala.

    Jeśli nieprawdopodobnym zbiegiem nie byłoby akurat taksówek ani
    sąsiada z samochodem to wówczas uznałbym że zachodził stan
    wyższej koniecznoiści i nie skazywał go za taki czyn :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info