  • 1. Data: 2003-09-08 16:04:33
    Temat: Niedokonczona naprawa auta a zaplata
    Od: "$wierszczu" <p...@a...net.pl>

    Mam taka sytuacje: auto rozbite, naprawiane z AC (nieciekawy wariant), ugoda
    z warta (bandyci) itd. Wychodzi na to ze auto mam nieskonczone, dokonana
    naprawa zostala wykonana zle (dokumenty rzeczoznawcy) i uwazam ze powinna
    byc dokonczona jednak nie poczynikem w tym kierunku zadnych krokow droga
    prawna.
    Dzis przychodzi pismo od jakiegos zaloseego radcy prawnego jako pelnomocnika
    wlasciciela warsztatu ze mam im doplacic roznice pomiedzy tym co dala warta
    a wartoscia naprawy (wzieta z sufitu chyba bo zadnej faktury nie mam).
    Wczesniej pracownik warsztatu zgodzil sie ustnie ze kwota wyplacona przez
    warte ich zadowala i tylko dlatego nie dalem sprawy do sadu. (rozmowa
    telefoniczna jest nagrana).
    Mam date na 11. do rozliczenia za fuszerke. Co mam zrobic? Zalozyc im sprawe
    w sadzie za niedokonczenie naprawy czy wczesniej wyslac list polecony w
    ktorym sie tego domagam?
    TIA

    Tomek