  • 1. Data: 2006-01-27 22:02:16
    Temat: prawko
    Od: "mati" <p...@w...pl>

    mógł by mi ktoś pomóc w jakim wieku można prawko robić i jak to wogóle z tym
    jest

    pozdro

  • 2. Data: 2006-01-27 22:05:53
    Temat: Re: prawko
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > mógł by mi kto? pomóc w jakim wieku można prawko robić i jak to wogóle
    z tym
    > jest

    W XXI wieku sie da.
    Normalnie jest.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-01-27 22:16:01
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-27 23:02 +0200, Użytkownik mati napisał :
    > mógł by mi ktoś pomóc w jakim wieku można prawko robić i jak to wogóle z tym
    > jest

    Google zamkneli?

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 4. Data: 2006-01-28 06:53:08
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik [edymon] napisał:

    > Google zamkneli?

    Znowu????

    :)

  • 5. Data: 2006-01-28 09:27:33
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    mati napisał(a):
    > mógł by mi ktoś pomóc w jakim wieku można prawko robić i jak to wogóle z tym
    > jest
    >
    > pozdro

    mozesz byc przed 18-stka, lecz puki nie ukonczysz 18 lat nie mozesz
    przystapic do egzaminu,a jak jest masz kurs, pozniej egzamin, pozniej
    poprawki ze 3 i masz prawko ;)

  • 6. Data: 2006-01-28 11:58:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl> napisał w wiadomości

    > puki nie ukonczysz 18 lat

    .. i póki nie nauczysz sie poprawnej polszczyzny, nie wypowiadaj sie na
    usenecie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2006-01-28 14:43:18
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl> napisał w wiadomości

    > .. i póki nie nauczysz sie poprawnej polszczyzny, nie wypowiadaj sie na
    > usenecie.

    zabronisz?

  • 8. Data: 2006-01-28 16:33:42
    Od: "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid>

    "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl> wrote in message
    > zabronisz?

    owned.

    --
    Mateusz "amkacz" | "Jezus cię kocha"
    gg#35961 v 2467 | icq#34038532 | callto:amkacz