  • 1. Data: 2006-01-27 21:46:34
    Temat: Reklamacja sprzętu RTV
    Od: "artur" <v...@i...pl>

    Trzy tygodnie temu, kupilem w markecie po promocyjnej cenie nagrywarke
    dvd. Po tygodniu uzytkowania nagrywarka sie popsula:(...oddalem ja do
    reklamacji, spisano ze mna "zgloszenie naprawy sprzetu", i poinformowano
    mnie, ze w nagrywarka zostanie naprawiona lub ewentulanie wymieniona na
    nowa....dzis informuja mnie o tym, ze zostana zwrocone mi pieniazki za
    nienaprawiona nagrywarke:(
    Nie ukrywam, ze nie interesuje mnie zwrot pieniedzy, poniewaz sprzet
    kupilem po okazyjnej cenie....co mi radzicie?

  • 2. Data: 2006-01-27 21:59:31
    Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2006 22:46:34 +0100, artur napisał(a):

> [...]
    > Nie ukrywam, ze nie interesuje mnie zwrot pieniedzy, poniewaz sprzet
    > kupilem po okazyjnej cenie....co mi radzicie?

    Jeżeli reklamowałaś z tytułu niezgodności towaru z umową, to sprzedawca
    może nie naprawiać sprzętu tylko zwrócić Ci pieniądze, jeśliby to wiązało
    się z nadmiernymi kosztami. Jeśli reklamowałaś w ramach gwarancji to
    przeczytaj kartę gwarancyjną.

  • 3. Data: 2006-01-27 22:57:23
    Od: "Goral" <g...@o...pl>

    > co mi radzicie?

    Przykuć się w proteście do lady. Powinno pomóc.

    Góral

  • 4. Data: 2006-01-28 07:54:31
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    > co mi radzicie?

    Nie kupować w markecie po promocyjnych cenach.

  • 5. Data: 2006-01-28 10:16:59
    Od: "artur" <v...@i...pl>

> [...]
    > wiązało
    > się z nadmiernymi kosztami. Jeśli reklamowałaś w ramach gwarancji to

    Reklamowalem w ramach gwarancji, z tymze w komplecie przy zakupie zadnej
    karty gwarancyjnej w pudelku nie bylo....byla tylko instrukcja obslugi
    nagrywarki, a na ostatniej stronie w/w instrukcji: dane sprzedawcy, data
    sprzedazy itd.,...i to sluzylo (wraz z paragonem) jako podstawa do
    gwarancji.

  • 6. Data: 2006-01-28 13:52:19
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    artur wrote:
> [...]
    > nagrywarki, a na ostatniej stronie w/w instrukcji: dane sprzedawcy, data
    > sprzedazy itd.,...i to sluzylo (wraz z paragonem) jako podstawa do

    Z tego odnoszę wrażenie, że nikt na ten sprzęt gwarancji nie udzielił. Jeśli
    się mylę, to napisz coś więcej.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 7. Data: 2006-01-28 14:40:08
    Od: "artur" <v...@i...pl>

    > Z tego odnoszę wrażenie, że nikt na ten sprzęt gwarancji nie udzielił.
    > Jeśli
    > się mylę, to napisz coś więcej.

    Otrzymalem od nich informacje po zakupie, ze podstawa do udzielenia
    gwarancji jest paragon oraz karta gwarancyjna....natomiast w moim
    przypadku zamiast karty gwarancyjnej otrzymalem instrukcje obslugi
    (ksiazke) a na jej ostatniej stronie widnieje: dane sprzedawcy, pieczec,
    oraz data sprzedazy.

  • 8. Data: 2006-01-28 16:01:04
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2006 15:40:08 +0100, artur napisał(a):

> [...]
    > przypadku zamiast karty gwarancyjnej otrzymalem instrukcje obslugi
    > (ksiazke) a na jej ostatniej stronie widnieje: dane sprzedawcy, pieczec,

    Jeśli nie masz karty gwarancyjnej to nie reklamowałeś w ramach gwarancji,
    to co pisałem powyżej jest aktualne.