  • 1. Data: 2006-01-27 21:05:38
    Temat: wku :/
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    Cholera jasna, jestem po studiach, pol roku odbebnilem w syfie i teraz znowu
    dostalem wezwanie na wku celem "wydania karty powolania". No szlag by ich!
    Chodzi zapewne o ćwiczenia rezerwy.Ostatnio 3 miesiace temu podstepnie mnie
    zwabili pod pretekstem "rozmowy kwalifikacyjnej", ale nie dalem sobie
    wcisnac biletu. Chcieli mnie na 2 miesiace zgarnąć!!! Teraz wyglada na to ze
    czeka na mnie juz gotowy bilet. Jak moge sie z tego wymigac?
    plan A
    Mam starszych schorowanych rodzicow w domu, jesli wezmą zaswiadczenia od
    lekarza to czy to wystarczy zeby sie odwolac?
    plan B
    A jesli przedstawie zaswiadczenie na tej rozmowie ze jestem alergikiem (bo
    to prawda) to pomoze, czy za pozno? Moge w tym momencie zazadac skierowania
    na komisje lekarską?
    plan C
    A jesli bym dal im informacje ze jestem za granicą? Rozumiem ze max 2
    miesiace to dziala, ale przeciez mozna co 2 miesiace byc w kraju. Czy moze
    na granicy mnie wylapią? A jesli sie wyjezdza na dluzej? np rok? To
    wystarczy wyslac pismo do wku ze wyjezdzam na dluzej niz dwa miesiace i
    niech spadają? Czy moze wku musi dac zezwolenie na taki wyjazd?

    Przerabial to juz ktos? :)

    Pozdr
    L.