    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Date: Wed, 25 Mar 2020 22:57:44 +0100

    > W dniu 25.03.2020 o 14:45, Animka pisze:
    > ,
    >>
    > Zarazki, to nie wiem. Wirus zdycha podobno w temp. 60°C, więc należałoby
    > to wziąć pod uwagę podczas prania.

    Podobno nie 60 st tylko 70 st. Uprałabym (ręcznie) w 70 st. Trochę
    pomoczyłaby się i woda przestygła trochę.
    Myślę, że to dobry sposob.
    Bylam dzisiaj w aptece po receptę i przy okazji zapytałam czy są
    maseczki. Pani powiedziała mi, że są, ale z kapturami. Pomyślałam: a na
    co mi kaptur. Mogłam z ciekawości zapytać o cenę, ale przez ten kaptur
    zapomniałam.

    --
    animka