  • 1. Data: 2020-03-24 11:58:04
    Temat: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Położna napisała na FB, że musiała sama zrobić sobie sama maseczkę i ma
    dłonie zżarte od płynu dezynfekcyjnego, za co została zwolniona ze
    szpitala. Co ciekawe, nawet nie podała jego nazwy.

    Są do tego jakieś podstawy prawne?
    Czy jak napiszę, że w robocie mam stary komputer albo niewygodne krzesło,
    to też mogą mnie zwolnić?

    http://24tp.pl/n/66769

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-03-24 13:10:42
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]

    >Są do tego jakieś podstawy prawne?
    >Czy jak napiszę, że w robocie mam stary komputer albo niewygodne

    Z tego co slychac - zazwyczaj tak. Jakis zapis w umowie o dbaniu o
    dobre imie firmy.

    Ale na ile przechodzi to w sadach ... nie wiem.

    Pamietasz o tym pracowniku IKEI, co sie nie chcial identyfikowac z
    wartosciami firmy ? :-P

    J.

  • 3. Data: 2020-03-24 14:20:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2020 o 11:58, Olin pisze:
> [...]
    > dłonie zżarte od płynu dezynfekcyjnego, za co została zwolniona ze
    > szpitala. Co ciekawe, nawet nie podała jego nazwy.

    Pis nie potrzebuje podstaw prawnych. Pis jest prawem.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-03-24 14:21:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 13:10:42 +0100, J.F. napisał(a):

    > Pamietasz o tym pracowniku IKEI, co sie nie chcial identyfikowac z
    > wartosciami firmy ? :-P

    Ale on głosił, że "akceptacja i promowanie homoseksualizmu i innych
    dewiacji to sianie zgorszenia" i sprzeciwiał się "zmuszaniu pracowników
    sklepu do udziału w akcjach promujących ruch LGBT" w IKEI.
    Został zwolniony za dyskryminację i poniżanie innych osób:

    https://www.prawo.pl/kadry/zwolniony-pracownik-ikea-
    z-powodu-pogladow-pip-nie-ma-zastrzezen,456465.html

    Tutaj kobieta tylko napisała, że musiała sama zrobić sobie sama maseczkę,
    nawet nie podając, o jaką placówkę medyczną chodzi, ale nożyce same się
    odezwały.

  • 5. Data: 2020-03-24 14:27:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 14:20:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > Są do tego jakieś podstawy prawne?
    >
    > Pis nie potrzebuje podstaw prawnych. Pis jest prawem.

    No rzeczywiście, to chyba ten:
    https://www.malopolska.pl/samorzad/sejmik/radni/mare
    k-wierzba-1

    czyli została zwolniona, bo nie kocha Maliniaka i jego tonsurki.

  • 6. Data: 2020-03-24 14:38:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2020 o 14:27, Olin pisze:

    > No rzeczywiście, to chyba ten:
    > https://www.malopolska.pl/samorzad/sejmik/radni/mare
    k-wierzba-1

    Przecież pis całkiem oficjalnie napisał w ustawie, że podstawą
    kryterium, do przedłużenia stosunku pracy jest staż pracy. Nie należy w
    żaden sposób domniemywać, że staż pracy jest powiązany z prawomyślnym
    lub nie okresem zatrudnienia danej osoby. Podobnie jak będą kwalifikować
    do respiratora - nie na podstawie wieku a peselu:P

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-03-24 15:19:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 14:38:14 +0100, Shrek napisał(a):

    > Podobnie jak będą kwalifikować
    > do respiratora - nie na podstawie wieku a peselu:P

    Niezawodnie w szczycie epidemii poseł PiS będzie miał do respiratora
    pierwszeństwo przed działaczem powiatowym, a ten z kolei przed gminnym.
    Nie zdziwię się, jeśli gorszy sort będzie musiał dokonać konwersji poglądów
    politycznych, żeby móc skorzystać z tych urządzeń, jeśli w ogóle zostanie
    wpuszczony do szpitala.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-03-24 15:36:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Niezawodnie w szczycie epidemii poseł PiS będzie miał do respiratora
    >pierwszeństwo przed działaczem powiatowym, a ten z kolei przed
    >gminnym.

    Posel, to chyba ma prawo do szpitala MSWiA.

    Ale ... tam moze byc niezbyt duzo respiratorow ...

> [...]
    >poglądów
    >politycznych, żeby móc skorzystać z tych urządzeń, jeśli w ogóle

    Nie zostanie.
    Dawniej, to by im moze zmarl w kolejce na SOR, ale teraz na SOR
    przeciez nie wpuszcza :-)

    J.

  • 9. Data: 2020-03-24 15:43:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 15:36:20 +0100, J.F. napisał(a):

    > Dawniej, to by im moze zmarl w kolejce na SOR, ale teraz na SOR
    > przeciez nie wpuszcza :-)

    No tak. Jako przyczyna zgonu wpisze się "wychłodzenie organizmu", co nie
    popsuje statystyk związanych z Covid-19.

  • 10. Data: 2020-03-24 16:48:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2020 o 15:36, J.F. pisze:

    > Nie zostanie.
    > Dawniej, to by im moze zmarl w kolejce na SOR, ale teraz na SOR przeciez
    > nie wpuszcza :-)

    Przecież minister stale powtarza, żeby zostać w domu i nie chodzić do
    szpitali, bo jak przyjdą pacjenty, to się służba zdrowia załamie.

    --
    Shrek