    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Date: Tue, 24 Mar 2020 22:55:28 +0100

    W dniu 2020-03-24 o 15:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    net...

    > Posel, to chyba ma prawo do szpitala MSWiA.
    >
    > Ale ... tam moze byc niezbyt duzo respiratorow ...

    > Nie zostanie.
    > Dawniej, to by im moze zmarl w kolejce na SOR, ale teraz na SOR przeciez
    > nie wpuszcza :-)

    Ciekawostka:
    Jakis Abdul co ma swoją knajpkę naprodukował żarcia dla lekarzy przy ul.
    Szaserów. W dowód wdzięczności.
    Sztur pisał jakie oni jedzenie chorym dają.
    Mnie ten katering stawiał przy łóżku żarcie takie którego ktos nie
    dojadł. Naruszone. A herbata to zlewki po paru pacjentach. Słodka jak
    ulepek. Cukru tam nie ma. Widocznie bacjenci sami sobie słodzili i
    niedopijali. Stąd te zlewki dla mnie bo ja nie daję łapówek.
    Nic prawie nie jadłam. Te obiady z poprzedniego dnia po kimś od razu
    kazałam im zabierać. Przez 10 dni schudłam 10 kilo. Jak na siebe
    spojrzałam w lustrze w domu to dostałam szoku! Skóra brzucha wisiała mi
    z pół metra.Widziałam takie coś pierwszy raz na oczy. Po trochu w domu
    zaczęłam dochodzić do siebie, chociaż zawsze byłam osobą raczej drobnej
    postury.
    Czajnika, żeby sobie zrobić tam herbaty nie było. Nie było nawet tego
    potrzebnego pomieszczenia gdzie powinna być jakas herbata czy nawet
    kompot i żeby ludzie sobie nalewali do swoich kubeczków. Dziadostwo nad
    dziadostwem. Jak salowa przyszła wymienić pościel to tylko poprzewracała
    wszystko na lewą stronę. Poduszki to jakieś szmaty. Jak wychodziłam ze
    szpitala to akurat jacyś wieżli ładne, nowe puchowe poduszki dla Vipów.
    Na takiej pewnie spał Wałęsa czy Kaczyński.

    --
    animka