  • 31. Data: 2004-10-25 22:25:43
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: Arek <a...@e...net>

    _ValteR_ rzecze:
    > Używali wbrew mojej woli, czyli uzyskiwali korzyści ze szkodą dla
    > autora.

    Nawet zakładając, że tak by było to nadal nie czyni to z nich złodziei.

    > Jak nie ma to bezpośredniego związku z umową to jest moja własność,
    > nawet jak to zrobię na firmowym komputerze.

    Mylisz się i to okrutnie - należy do pracodawcy.

    > Lojalność to droga dwukierunkowa.

    Oczywiście.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 32. Data: 2004-10-25 23:17:46
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Arek* wrote in <news:cljugt$m0n$2@news.onet.pl> :

    > _ValteR_ rzecze:
    >
    > Nawet zakładając, że tak by było to nadal nie czyni to z nich złodziei.

    To jak, piraci?

    > Mylisz się i to okrutnie - należy do pracodawcy.

    poza zakresem regulacji art. 12 ustawy o prawie autorskim i prawach
    pokrewnych pozostaje sytuacja, w której utwór został wykonany przez
    pracownika zatrudnionego w innym celu niż świadczenie pracy twórczej,
    czyli przy okazji wykonywania obowiązków pracowniczych. W takim
    przypadku, zgodnie z art. 8 ustawy, autorskie prawa majątkowe
    przysługują pracownikowi.

    --
    Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.

  • 33. Data: 2004-10-25 23:32:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    _ValteR_ rzecze:
    > To jak, piraci?

    Pirat to właśnie złodziej, a oni dopuściliby się co najwyżej nadużycia.

    > poza zakresem regulacji art. 12 ustawy o prawie autorskim i prawach
    > pokrewnych pozostaje sytuacja, w której utwór został wykonany przez
    > pracownika zatrudnionego w innym celu niż świadczenie pracy twórczej,

    To jest jeszcze na tym świecie jakaś nietwórcza praca? Ach no tak jest!
    Ale chyba roboty ją już wykonują ?

    > czyli przy okazji wykonywania obowiązków pracowniczych. W takim

    Och! Wtedy jak najbardziej jest pracodawcy!
    "jeżeli pracownik stworzył utwór w wyniku wykonywania obowiązków ze
    stosunku pracy"

    > przypadku, zgodnie z art. 8 ustawy, autorskie prawa majątkowe
    > przysługują pracownikowi.

    ???? Coś chyba pomyliłeś artykuły.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 34. Data: 2004-10-29 19:41:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@n...thx news:16xtonr8km5k9.dlg@valter.biteme

    > *Arek* wrote in <news:cljugt$m0n$2@news.onet.pl> :

    OMG... i po co dyskutujesz z slynnym buzdyganem?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 35. Data: 2004-10-29 21:42:32
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Rafal 'Raf256' Maj* wrote in
    <news:Xns9591DCF8C461raf256com@213.180.128.20> :

    > s...@n...thx news:16xtonr8km5k9.dlg@valter.biteme

    > OMG... i po co dyskutujesz z slynnym buzdyganem?

    Jak mam wolną chwilę to lubie troche "pomieszać"

    --
    Zacząłem pić przez pewną kobietę. A ja jej nawet nie podziękowałem.