  • 1. Data: 2004-10-23 20:27:41
    Temat: prawa autorskie
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    Witam
    mam powazny problem z praca (jestem informatykiem)
    szef chce mnie zwolnic z firmy komputerowej poniewaz zadam za pol etat 700
    zl;
    nie ma podstaw aby mnie zwolnic, ponewaz wporzadku wykonuje swoja prace, a
    nawet i wiecej czasu poswiecam jej niz powinienem,
    administruje takze server linuksowy w jego szkole,
    czy odchodzac moge zabrac bez konsekwencji prawnych wszystkie pliki
    konfiguracyjne i skrypty, ktore sam stworzylem oraz programy?

    prosze o pilna odpowiedz
    michal

  • 2. Data: 2004-10-23 20:30:13
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy odchodzac moge zabrac bez konsekwencji prawnych wszystkie pliki
    > konfiguracyjne i skrypty, ktore sam stworzylem oraz programy?

    niemozesz.
    ale przeciez w ostatnim dniu Twojej pracy moze sie zdarzyc jakas awaria
    ;)

    pozdro

  • 3. Data: 2004-10-23 20:37:09
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > ale przeciez w ostatnim dniu Twojej pracy moze sie zdarzyc jakas awaria
    > ;)

    albo minute po polnocy :) ale to jest dranstwo.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-10-23 20:40:06
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > albo minute po polnocy :) ale to jest dranstwo.

    scigane przez prawo

    pozdro

  • 5. Data: 2004-10-23 20:48:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie możesz, ponieważ zapłacił Ci za ich stworzenie. natomiast jeśli nie
    polecił Ci zrobienia dokumentacji do tego, to już jego sprawa. Twój następca
    może mieć poważny problem.

  • 6. Data: 2004-10-23 20:49:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Michał rzecze:
    [..]
    > nie ma podstaw aby mnie zwolnic,

    Skoro nie chce dalej z Tobą współpracować to jest to wystarczająca podstawa,
    nie uważasz ?

    > czy odchodzac moge zabrac bez konsekwencji prawnych wszystkie pliki
    > konfiguracyjne i skrypty, ktore sam stworzylem oraz programy?

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 7. Data: 2004-10-23 20:50:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    xmarcel wrote:

    > scigane przez prawo

    Serio? Awarie komputerów są nielegalne? ;->

  • 8. Data: 2004-10-23 20:52:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Serio? Awarie komputerów są nielegalne? ;->

    Sabotaż jest przestępstwem.
    Nawet nie wiem czy po nowelizacji nie został podciąnięty pod terroryzm.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2004-10-23 20:53:37
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:cleg6b$1uh4$2@news2.ipartners.pl...

    > Serio? Awarie komputerów są nielegalne? ;->

    jezeli zostanie udowodnione, ze zrobil to celowo to jest to nielegalne.
    "prawdziwe" awarie oczywscie sa legalne ;)

    pozdro

  • 10. Data: 2004-10-23 21:00:46
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    hmm ale ja pracuje jako informatyk a nie programista,
    wiec mam placone za utrzymywanie servera,
    wiec skoro do tego uzywalem programow przez siebie napisanych to nie moge
    ich zabrac?
    pozdrawiam
    michal