  • 1. Data: 2004-10-23 20:02:58
    Temat: pilne!!
    Od: JANUZ<f...@w...pl>

    odmówiono mi obrońcy z urzędu czy sąd ma takie prawo do odmowy
    obrony? nie stać mnie na kancelarię ,jestem bezrobotny

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-10-24 09:34:39
    Temat: Re: pilne!!
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

    > odmówiono mi obrońcy z urzędu czy sąd ma takie prawo do odmowy
    > obrony? nie stać mnie na kancelarię ,jestem bezrobotny

    Bardzo chetnie udzielilabym Ci odpowiedzi ale nie moge tego zrobic bo nawet
    nie powiedziales o jakie postepowanie chodzi - karne czy cywilne. A to kwestia
    podstawowa.

  • 3. Data: 2004-10-25 20:20:55
    Od: "piotr" <g...@p...fm>

    Użytkownik "M" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawet
    > nie powiedziales o jakie postepowanie chodzi - karne czy cywilne. A to

    W sprawie cywilnej może odmówić. I niestety nie ma od tego odwołania
    Pozdro

  • 4. Data: 2004-10-25 20:27:21
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik piotr napisał(a) w wiadomości

    > W sprawie cywilnej może odmówić. I niestety nie ma od tego odwołania
    > Pozdro

    Na odmowę wyznaczenia pełnomocnika z urzędu przysługuje zażalenie.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-10-26 13:18:02
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2004 22:27:21 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik piotr napisał(a) w wiadomości

    > Na odmowę wyznaczenia pełnomocnika z urzędu przysługuje zażalenie.

    ...które zostanie oddalone. Nie widziałem ani jednego, które by
    uwzględniono.

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-10-26 13:31:00
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > ...które zostanie oddalone. Nie widziałem ani jednego, które by
    > uwzględniono.

    A ja widziałem nie jedno uwzględnione.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-10-26 13:35:02
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Powiem więcej - widziałem nawet dwie sprawy z tego samego powództwa przeciwko
    dwóm różnym pozwanym (obie sprawy alimentacyjne). Sąd odwoławczy (w różnych
    składach) po rozpoznaniu zażalenia w takim samym stanie faktycznym raz oddalił
    zażalenie, a raz uwzględnił i wyznaczył pełnomocnika z urzędu.

    --
    JOHNSON :)