  • 1. Data: 2004-10-23 18:26:34
    Temat: Ubezwłasnowolnienie - jak długo trwa?
    Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    interesował mnie zakup opuszczonego mieszkania. Właścicielami jest
    pewne małżeństwo Skontaktowałem się z nimi i transakcja miała
    dojść w krótkim czasie do skutku. Okazało się jednak, że jedno z nich
    (przebywające w zakładzie opieki) nie jest w stanie podejmować
    decyzji. Drugie nie może samo sprzedać mieszkania. Notariusz
    poradził, żeby postarać się o ubezwłasnowolnienie.

    Czy ktoś wie, jak długo trwa takie postępowanie (w pesymistycznym
    przypadku)?

    Pozdrawiam
    Piotr

    --
    Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

  • 2. Data: 2004-10-23 20:15:12
    Temat: Re: Ubezwłasnowolnienie - jak długo trwa?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    > poradził, żeby postarać się o ubezwłasnowolnienie.
    >
    > Czy ktoś wie, jak długo trwa takie postępowanie (w pesymistycznym

    W pesymistycznym przypadku wiele, wiele lat - i może się skończyć niczym albo
    częściowym ubezwłasnowolnieniem. Trzeba udowodnić, że osoba ta nie radzi sobie
    sama w życiu codziennym.