  • 1. Data: 2004-10-23 17:05:53
    Temat: Miesiecznik "Nieruchomosci"
    Od: "Marc1n" <m...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktos z Szanownych Grupowiczow interesuje się nieruchomosciami i posiada
    numer 16/2004 miesiecznika "Nieruchomosci"? Mam male pytanie odnosnie tego
    numeru.... Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-23 17:58:13
    Temat: Re: Miesiecznik "Nieruchomosci"
    Od: "Robek1" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Pytasz o C.H. Beck "Nieruchomości"?, jeśli tak to ja mam ostatni numer
    październikowy i on ma nr 10, więc skąd nr 16? z jakiego miesiąca?

    pozdr
    Robek