  • 1. Data: 2004-05-11 20:33:05
    Temat: prawa autorsie raz jeszcze
    Od: "cors" <c...@t...pl>

    witam!
    mam problem z moim klientem.
    otóz wykonałam dla niego prace (prezentacje multimedialną). od jakiegos
    czasu współpraca nam sie nieukłada wiec chce ją zerwac.
    gosc zapłacił za produkt gotowy ale chce ode mnie pliki żródłowe.
    czy mam obowiazek mu je wydac? (w umowie nie ma nic na temat praw autorskich
    i żródłówki.)
    moze jest jakis przepis regulujacy takie sprawy?

    pozdrawiam
    ewa

  • 2. Data: 2004-05-11 20:57:40
    Temat: Re: prawa autorsie raz jeszcze
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik cors napisał:
    [..]
    > moze jest jakis przepis regulujacy takie sprawy?

    Oczywiście, że nie masz obowiązku mu ich wydać, jeżeli nie przeniosłaś na niego
    majątkowych praw autorskich lecz tylko wykonałaś utwór.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info