  • 41. Data: 2003-12-17 06:44:34
    Temat: Re: prąd na lewo...
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:brovbh.3uc.1@p.i.k.i...

    > To nie Ty pisałeś , a ktoś z konta o nazwie "Niesia" i
    > nie "za darmo", a *ile ukradłeś* (mogłeś ukraść)

    gdzie ?
    w ktorym miejscu moja żona napisała cokolwiek o wyliczeniu kary
    ???

    ja napisałem o tym , ze połowa prądu szła na lewo i ja napisałem
    , że to moje "szacunkowe" wyliczenie
    i jakimś dzwinym trafem odpowiadałeś akurat na tego posta

  • 42. Data: 2003-12-17 07:33:29
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:brourc.2m0.1@p.i.k.i...

    > Dlaczego niezgodnie z tematem?. Temat brzmi:
    > "Prąd na lewo..." czyli wszystko co się dotyczy
    > kradzieży (przez złodzieja) prądu jest na temat.
    > Konsekwencje tego złodziejskiego procederu
    > także są na temat.

    no niesamowite ...
    od kiedy ważniejsze jest dla Ciebie to co jest wpisane w pole
    temat , od treści postu ???
    jeżeli temat będzie brzmiał - śmierć ojca i jej konsekwencje, to
    zaczniesz opisywać swoje poglądy na temat życia pozagobowego ?
    cytując jednocześnie kawałek posta w ktorym ktoś pyta np o sprawy
    spadkowe ???

    fajne

  • 43. Data: 2003-12-17 07:40:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:brp0pm$b3l$1@news.onet.pl

> [...]
    > zaczniesz opisywać swoje poglądy na temat życia pozagobowego ?
    > cytując jednocześnie kawałek posta w ktorym ktoś pyta np o sprawy

    Nie jest to niesamowite. To jest bardzo proste.
    Gdybyś np. zapytał - "Która jest teraz godzina?"
    Ktoś by Ci podał - "ta i ta", a ktoś inny (zgadnij
    kto? :) ) odpowiedział by Ci - "Hmm, w Polsce
    "ta i ta', ale np. w USA jest inna więc uściślij
    pytanie". LOL

    > fajne

    Andrzej.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...kiedy przyjdą do Ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą."

  • 44. Data: 2003-12-17 11:34:29
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:brp4p8.1lo.1@p.i.k.i...

> [...]
    > Ktoś by Ci podał - "ta i ta", a ktoś inny (zgadnij
    > kto? :) ) odpowiedział by Ci - "Hmm, w Polsce
    > "ta i ta', ale np. w USA jest inna więc uściślij

    które pytanie było nieścisłe ???
    tzn na ktore nieścisłe pytanie w którym momencie odpowiadałeś ??
    możesz chyba zacytować z kontekstem , prawda ?

    wiem , jestes doskonały i nigdy nie przyznajesz się do błędów

  • 45. Data: 2003-12-18 20:13:23
    Od: "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w
    > wiadomości news:brmrqh$pq$1@news.onet.pl

    > Przed Twoim licznikiem stoi tzw. główny
    > bezpiecznik który *musi* być oplombowany
    > i wg. niego ustalają możliwą do ukradzenia
    > ilość prądu.

    Co to znaczy *musi*. Czy to znaczy, że jak nie jest zaplombowany to mogę
    kraść prąd??
    A co jeśli wiem, że na całym moim osiedlu nie ma zaplombowanego *ani
    jednego* bezpiecznika przedlicznikowego ?
    Czy to automatycznie oznacza, że mogą każdego posądzić o kradzież prądu ?:

    Głównie chodzi mi o to, gdzi mam szukać zapisu o tym że bezpiecznik ma być
    zaplombowany bo tego nawet nie mam na umowie z Zakładem Energertcznym

    pozdrawiam

    Kamil

  • 46. Data: 2003-12-18 20:55:40
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:brt1t5$qmd$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [..................]
    >
    > Co to znaczy *musi*. Czy to znaczy, że jak nie jest zaplombowany to mogę
    > kraść prąd??

    Hehe, a nie?

    > A co jeśli wiem, że na całym moim osiedlu nie ma zaplombowanego *ani
    > jednego* bezpiecznika przedlicznikowego ?
    > Czy to automatycznie oznacza, że mogą każdego posądzić o kradzież prądu
    > ?:

    "Automatycznie" możesz tak uważać gdy to będzie
    rozplombowany bezpiecznik automatyczny zaś gdy
    to będzie "zwykły" topikowy to mógł być wymieniany
    i aby to zrobić trzeba zerwać plombę, ale należy
    przedtem (przed zerwaniem plomby) zgłościć to dla
    elektrowni.

    > Głównie chodzi mi o to, gdzi mam szukać zapisu o tym że bezpiecznik ma
    > być zaplombowany bo tego nawet nie mam na umowie z Zakładem
    > Energertcznym

    Umowę masz na dostarczenie energii elektrycznej,
    a nie na sieć energetyczną. To co jest do licznika
    (wraz z nim) jest własnością elektrowni.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bądź takim, abyś nie musiał czerwienić się sam przed sobą... "

  • 47. Data: 2003-12-18 22:15:17
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:brt7ot.3f0.1@p.i.k.i...

    > Hehe, a nie?

    a jak jest zaplombowany to nie mogą ???
    hehe

> [...]
    > i aby to zrobić trzeba zerwać plombę, ale należy
    > przedtem (przed zerwaniem plomby) zgłościć to dla

    a masz jakies podstawy takiego twierdzenia ???

  • 48. Data: 2003-12-18 22:54:06
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > To co jest do licznika
    > (wraz z nim) jest własnością elektrowni.

    Poważnie? Licznik to się zgodzę ale to co między ZK a licznikiem to chyba
    nie masz racji.

    Marek

  • 49. Data: 2003-12-18 23:03:42
    Od: "Waldemar Kicała" <w...@w...pl>

    > ale należy
    > >
    > a masz jakies podstawy takiego twierdzenia ???

    Ze stron internetowych Waszego ZE:
    "Zabezpieczenie przedlicznikowe:
    Zabezpieczenie całej instalacji elektrycznej odbiorcy (bezpiecznik
    topikowy lub wyłącznik instalacyjny) znajdujące się w torze prądowym
    przed licznikiem energii elektrycznej. Wielkość tego zabezpieczenia
    limituje moc możliwą do pobrania przez danego odbiorcę. Zabezpieczenie
    to jest plombowane przez Zakład Energetyczny i odbiorca samowolnie nie
    powinien go wymieniać."