    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prąd na lewo...
    Date: Thu, 18 Dec 2003 21:55:40 +0100

    Użytkownik "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:brt1t5$qmd$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [..................]
    >
    > Co to znaczy *musi*. Czy to znaczy, że jak nie jest zaplombowany to mogę
    > kraść prąd??

    Hehe, a nie?

    > A co jeśli wiem, że na całym moim osiedlu nie ma zaplombowanego *ani
    > jednego* bezpiecznika przedlicznikowego ?
    > Czy to automatycznie oznacza, że mogą każdego posądzić o kradzież prądu
    > ?:

    "Automatycznie" możesz tak uważać gdy to będzie
    rozplombowany bezpiecznik automatyczny zaś gdy
    to będzie "zwykły" topikowy to mógł być wymieniany
    i aby to zrobić trzeba zerwać plombę, ale należy
    przedtem (przed zerwaniem plomby) zgłościć to dla
    elektrowni.

    > Głównie chodzi mi o to, gdzi mam szukać zapisu o tym że bezpiecznik ma
    > być zaplombowany bo tego nawet nie mam na umowie z Zakładem
    > Energertcznym

    Umowę masz na dostarczenie energii elektrycznej,
    a nie na sieć energetyczną. To co jest do licznika
    (wraz z nim) jest własnością elektrowni.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bądź takim, abyś nie musiał czerwienić się sam przed sobą... "