  • 1. Data: 2007-10-23 08:37:01
    Temat: pracodawca-oszust
    Od: t...@i...pl

    WITAM WSZYSTKICH,. WE WRZEŚNIU ROKU 2006 PODIĘŁAM PRACĘ W PRYWATNEJ
    PRZYCHODNI 'CENTRUM MEDICUS'W ŁODZI , PRZYCHODNIA PRWADZONA PRZEZ
    PANIĄ BARBARĘ CIESIELSKĄ NA ULICY PIOTRKOWSKIEJ 100. PRACOWAŁAM TAM NA
    FIZYKOTERAPII, PRZEZ ROK. OBIECANO MI UMOWĘ O PRACĘ, KTÓREJ NIGDY NIE
    OTRZYMAŁAM. PENSJA MOJA TO JEDEN CYRK NA KÓŁKACH, WYNOSZIŁA OD 400
    ZŁOTYCH DO 600ZŁ, W ZALEŻNOŚCI OD HUMORU PANI CIESIELSKIEJ, DODAM ŻE
    JA UMOWY NIE MIAŁAM JAK PISZĘ WCZEŚNIEJ, ALE PANI SZEFOWA MIAŁA JE
    PODROBIONE ŁĄCZNIE Z PODPISEM PRACOWNIKA. KONTROLE, KTÓRE
    PRZYCHODZIŁY, PRZCODAWCA BYŁ O TYM WCZEŚNIEJ INFORMOWANY, WŁAŚNIE
    ZAKOŃCZYŁAM PRACĘ, A PO OSTATNIE WYNAGRODZENIE MUSIAŁAM POJECHAĆ W
    TOWARZYSTWIE OSÓB TRZECICH, , O SWOJE WYNAGRODZENIE MUSIELIŚMY BŁAGAĆ,
    PONIEWAŻ PRACODAWCA ZAMYKAŁ SIĘ W SWOIM POKOJU, I UNIKAŁA PRACOWNIKÓW,
    90 PROCENT PRACOWNIKÓW W TEJŻE PRZYCHODNI NIE POSIADA ŻADNYCH UMÓW O
    PRACĘ ANI ŻADNYCH PRAW, A DODAM ŻE PRACODAWCA POSIADA JESZCZE INNE
    ŻRÓDŁA DOCHODÓW, JAK NP. APTEKI, I CIUCHOLAND

  • 2. Data: 2007-10-23 09:00:51
    Temat: Re: pracodawca-oszust
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu t...@i...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > WITAM WSZYSTKICH,.

    Fajnie. Wszyscy tutaj kochamy 'anonimow' wylewajacych swoja frustracje
    na nieodpowiednich grupach i do tego piszacych wielkimi literami.

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-10-23 09:04:05
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Przede wszystkim wyłącz Caps Lock jak piszesz bo nie idzie tego czytać

  • 4. Data: 2007-10-23 09:05:01
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    t...@i...pl napisała:

    > WITAM WSZYSTKICH,. WE WRZEŚNIU ROKU 2006 PODIĘŁAM PRACĘ W PRYWATNEJ
    > PRZYCHODNI 'CENTRUM MEDICUS'W ŁODZI , PRZYCHODNIA PRWADZONA PRZEZ

    Po co te wielkie litery?

> [...]
    > ZŁOTYCH DO 600ZŁ, W ZALEŻNOŚCI OD HUMORU PANI CIESIELSKIEJ, DODAM ŻE
    > JA UMOWY NIE MIAŁAM JAK PISZĘ WCZEŚNIEJ, ALE PANI SZEFOWA MIAŁA JE

    Sama sobie jesteś winna.

> [...]
    > PRACĘ ANI ŻADNYCH PRAW, A DODAM ŻE PRACODAWCA POSIADA JESZCZE INNE
    > ŻRÓDŁA DOCHODÓW, JAK NP. APTEKI, I CIUCHOLAND

    Idź do sądu pracy, do prokuratury... i do pana Boga - poproś o szczyptę
    rozumu. A jeśli jesteś trollem to idź trolować gdzie indziej.

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 5. Data: 2007-10-23 09:30:09
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    No to pasowała Ci ta pensja czy nie, bo nie rozumiem po co sie na to
    zgodziłaś?

    No dobra..., ale co z tego?

    M.

  • 6. Data: 2007-10-23 11:03:11
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przede wszystkim wyłącz Caps Lock jak piszesz bo nie idzie tego czytać

    pewnie zainteresowana nie wiedziała o tym, używając caps lock dala wyraz
    ważności całej sprawie, w Polsce jest dużo przekretow i biurokracji, wiele
    firm tak zatrudnia ludzi a i ludzie w tym szalonym niesprawiedliwym kraju by
    przeżyć godzą się na takie układy by normalnie funkcjonować, myśl o utracie
    nawet takich nędznych środków skłania ludzi do akceptacji wielu
    niegodziwości
    - zwracając się do sadu pracy w uzasadnieniu opisać dokładnie cala sytuacje

    - o takich sytuacjach powinno się głośno mówić i karierowiczów dorabiających
    się na krzywdzie ludzkiej pociągnąć do odpowiedzialności / karnej...

    Sandra

  • 7. Data: 2007-10-23 12:33:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ffkkd9$ncp$1@news.mm.pl karen <d...@m...pl> pisze:

    > pewnie zainteresowana nie wiedziała o tym,
    A powinna. To są najzupełniej elementarne podstawy komunikowania się w
    formie pisemnej.

    > używając caps lock dala wyraz ważności całej sprawie,
    Ciekawe czy w restauracji beka głośno aby dać wyraz zadowoleniu z jakości
    spożywanych potraw. ;)

> [...]
    > normalnie funkcjonować, myśl o utracie nawet takich nędznych środków
    > skłania ludzi do akceptacji wielu niegodziwości
    I właśnie tymi tchórzliwymi zachowaniami szkodzą sobie (to byłoby jeszcze
    pół biedy - ich sprawa) i - co gorsza - innym. Uczą bowiem zatrudniających,
    że tak można, że tak się da. A skoro się da, to czemuż tak nie robić?
    Zauważ, że wątkosprawczyni tylko jęczy, narzeka i wylewa swoje żale (w
    dodatku stosując żenującą składnię i formę) - nie pyta co może zrobić, nie
    prosi o poradę prawną (a to jest przecież grupa poświęcona zagadanieniom
    prawnym).

> [...]
    > sytuacje - o takich sytuacjach powinno się głośno mówić i karierowiczów
    > dorabiających się na krzywdzie ludzkiej pociągnąć do odpowiedzialności
    Owszem, ale od gadania i narzekania samo się nie zrobi. Jak ktoś jest zbyt
    tchórzliwy aby dochodzić swoich praw, to cóż poradzisz?

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-10-23 13:35:10
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Jotte"

    > A powinna. To są najzupełniej elementarne podstawy komunikowania się w
    > formie pisemnej.

    zgadza się, i mysle, ze przyjela te uwagi...

    > Ciekawe czy w restauracji beka głośno aby dać wyraz zadowoleniu z jakości
    > spożywanych potraw. ;)

    tej grupy nie przyrownywalabym do restauracji ale do miejsca gdzie kazdy
    mniej i wiecej oswiecony otrzyma pomoc... chyba temu ta grupa słuzy...

    ich sprawa)

    w europie nie spotkalam sie z taka obojetnoscia, gro biednych narodowosci
    roznych krajow wspieraja sie wzajemnie ale polacy jak nie oszuka to drugiemu
    nie pomoze

    i - co gorsza - innym.

    spoleczenstwo polskie dzieli sie, na tych lepszych /wyksztalconych co to
    nic zlego spotkac ich nie moze... / i tych dyskryminowanych ...

    Uczą bowiem zatrudniających,
    > że tak można, że tak się da. A skoro się da, to czemuż tak nie robić?

    zauwaz, ze to biedniejsze spoleczenstwo jest zastraszone, zeby mogli dumnie
    podniesc ponownie glowy to ktos musi im w tym pomoc...
    ale jak bezposrednio nie dotyczy nas problem to mamy to daleko gdzies byle
    bylo nam dobrze i bysmy mieli pelne kieszenie / i nie mowie tu o
    patologicznych sytuacjach /

    > Zauważ, że wątkosprawczyni tylko jęczy, narzeka i wylewa swoje żale

    zrobila streszczenie :) jedynie ten caps byl niepotrzebny:)

    (w
    > dodatku stosując żenującą składnię i formę) -

    myslisz, ze wszystko urodzili sie polonistami :)

    nie pyta co może zrobić, nie
    > prosi

    czy pod kazdym postem nalezy napisać /bardzo prosze?/
    nie ma czegos takiego jak bezinteresownosc?

    (a to jest przecież grupa poświęcona zagadanieniom
    > prawnym).

    hm...

    > Owszem, ale od gadania i narzekania samo się nie zrobi. Jak ktoś jest zbyt
    > tchórzliwy aby dochodzić swoich praw, to cóż poradzisz?

    skoro wpadła na pomyśl napisania o sytuacji to pewnie liczyła na kilka
    dobrych wskazówek...

    pozdrawiam
    Sandra

  • 9. Data: 2007-10-23 14:41:56
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > PRACĘ ANI ŻADNYCH PRAW, A DODAM ŻE PRACODAWCA POSIADA JESZCZE INNE
    > ŻRÓDŁA DOCHODÓW, JAK NP. APTEKI, I CIUCHOLAND

    No dobrze, ale przecież nie musisz pracować w przychodni, do tego bez
    umowy. Możesz np. się zatrudnić jako dyrektor kreatywna, albo psycholog,
    albo programistka, albo ekonomistka itd. W czym problem?

    --
    Doczekaliśmy wolnych wyborów!
    http://pracownik.blogspot.com

  • 10. Data: 2007-10-23 14:44:31
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > - o takich sytuacjach powinno się głośno mówić i karierowiczów dorabiających
    > się na krzywdzie ludzkiej pociągnąć do odpowiedzialności / karnej...

    No dobrze, ale dlaczego po prostu nie poszukała sobie lepszej pracy?
    Mogła np. zostać księgową, kierownikiem działu sprzedaży, albo w
    zasadzie kimkolwiek innym...