  • 1. Data: 2007-10-22 23:47:16
    Temat: Re: Oszustwo w obwodowej komisji wyborczej
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ffja5t$t9d$1@news.interia.pl...
    > Idąc na wybory wiedziałem, że nie będę głosował na kandydatów do senatu.
    Nie
> [...]
    > SKANDAL!!!
    > Jak to możliwe, że z urny wyjęto dokładnie tyle kart ile zostało wydanych,
    > skoro ja nie wrzuciłem mojej karty? Z góry zaznaczam, dla wszystkich
    > dociekliwych "ścisłowców", że kart nieważnych było zero.
    >
    > Jutro całą sprawę zamierzam zgłosić do swojej delegatury Krajowego Biura
    > Wyborczego.
    >
    > PS. Dla wszystkich, którzy będą traktowali mój post jako polityczny, nie
    > wiem kto wygrał w moim obwodzie, bo pięć pierwszych danych z protokołu
    > ścięła mnie z nóg na tyle, że zapomiałem sprawdzić, kto zwyciężył.

    czy nie moga cię "pociagnąc"
    za wyniesieie karty...
    ;)

  • 2. Data: 2007-10-22 23:52:18
    Od: "wolim" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał

    > Zanim zgłosisz sprawdź w ordynacji
    > czy nie moga cię "pociagnąc"
    > za wyniesieie karty...
    > ;)

    Nie mogą. Z wydaną kartą do głosowania mogę zrobić co zechcę. Nawet spalić i
    nalać na zgliszcza.

  • 3. Data: 2007-10-23 06:14:30
    Temat: Odp: Oszustwo w obwodowej komisji wyborczej
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik wolim <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ffjcfn$ce$...@n...interia.pl...
    -----
    > Nie mogą. Z wydaną kartą do głosowania mogę zrobić co zechcę. Nawet spalić
    > nalać na zgliszcza.

    A masz ją jako dowód?

    sofu

  • 4. Data: 2007-10-23 07:19:14
    Od: "wolim" <w...@i...pl>

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał

    > A masz ją jako dowód?

    Mam. Głupi nie jestem. Jak ją wynosiłem, myślałem o tym, żeby sprawdzić po
    wyborach, czy nie zrobią jakiegoś wałka.

  • 5. Data: 2007-10-23 07:40:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    wolim napisał(a):
    > Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał

    > Mam. Głupi nie jestem. Jak ją wynosiłem, myślałem o tym, żeby sprawdzić po
    > wyborach, czy nie zrobią jakiegoś wałka.

    sprawdz kto wygral i idz najpierw do gazety wyborczej, bo dowod 'zniknie '

  • 6. Data: 2007-10-23 23:41:38
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ffk8g8$cuh$1@inews.gazeta.pl...

    > sprawdz kto wygral i idz najpierw do gazety wyborczej, bo dowod 'zniknie

    W G...azecie po zwycięstwie Pełniących Obowiazki
    dopiero zniknie ;)
    Teraz to musiałbyś iść do Ojca Dyrektora ;P