  • 1. Data: 2007-10-23 05:16:53
    Temat: Nagrywanie urzędnika
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Wybiera sie do urzędu w sprawie dla mnie kłopotliwej.
    Chciałbym zabrać ze soba dyktafon i nagarać, bez jego wiedzy, urzędnika z
    którym będe rozmawiał tak aby potem nie mógł sie wyprzeć tego co mi powie
    (tak już bywało wcześniej). Mam pytanie czy wolno mi go nagrac bez jego
    wiedzy ?
    Czy wolno nagrywać wypowiedzi urzędnika bez jego wiedzy ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-23 05:20:04
    Temat: Re: Nagrywanie urzędnika
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    mz napisał(a):
> [...]
    > jego wiedzy ?
    > Czy wolno nagrywać wypowiedzi urzędnika bez jego wiedzy ?

    Wolno, o ile ty też tam jesteś. Upublicznianie to już co innego, no ale
    Ty to najwyżej jemu puścisz albo prokuratorowi.

    chester
    --
    Szukam zdalnych zleceń programistycznych (głównie php),
    chesteroni [at] g-m-a-i-l kropka com (bez kresek)

  • 3. Data: 2007-10-23 19:37:04
    Od: "jk" <j...@o...pl>

    Raczej nie wolno. Chyba, że
    - dyktafon się zaciął (dużo wcześniej - bo nagrywałeś swoje dziecko i
    zapomniałeś wyłaczyć) i nagranie odbyło się przypadkowo
    - jest się ministrem Ziobro i wtedy też nie wolno ale nikt nie wnika (a
    powinien)

  • 4. Data: 2007-10-23 20:16:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fflij0$4g4$1@atlantis.news.tpi.pl jk <j...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > zapomniałeś wyłaczyć) i nagranie odbyło się przypadkowo
    > - jest się ministrem Ziobro i wtedy też nie wolno ale nikt nie wnika (a
    Kompletne bzdety.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-10-23 21:01:11
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 21:37:04 +0200, jk napisał(a):

> [...]
    > zapomniałeś wyłaczyć) i nagranie odbyło się przypadkowo - jest się
    > ministrem Ziobro i wtedy też nie wolno ale nikt nie wnika (a powinien)

    Nienienie, za nagrywanie dziecka też idzie się do więzienia albo do
    kopalni uranu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 6. Data: 2007-10-23 21:04:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Oct 2007, jk wrote:

    > Raczej nie wolno.

    Możesz wskazać przepis?
    Najlepiej link, ale od biedy numer i data aktu prawnego też ujdzie :)
    ...i PODANIE:

    > Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał

    ...jakbyś mógł pisać "z góry na dół", normalnie tak się czyta, czyli POD
    cytatem...

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-10-23 21:10:57
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 23:04:42 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ...jakbyś mógł pisać "z góry na dół", normalnie tak się czyta, czyli POD
    > cytatem...

    Ale po co, przecież już mamy wolność.

  • 8. Data: 2007-10-23 21:46:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jk wrote:
    > Raczej nie wolno. Chyba, że

    Znasz się na prawie tak samo, jak i na poprawnym cytowaniu...

  • 9. Data: 2007-10-23 22:10:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Oct 2007, Olgierd wrote:

    > Ale po co, przecież już mamy wolność.

    Anarchista.
    I to nie stosujący się do własnych wskazówek :)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2007-10-24 06:55:44
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 00:10:48 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Anarchista.
    > I to nie stosujący się do własnych wskazówek

    Anarchokapitalista ;-)