  • 31. Data: 2005-07-14 14:24:45
    Temat: Re: praca w butiku a odpowiedzialność za towar
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "celeb" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:wouBe.5910$Om4.1461@trndny07...

    > wlasnie to robisz bucu sadowy z lublinskiego sadu.

    No faktycznie ze cham. Pora ignorowac prymitywa.

    Dan.

  • 32. Data: 2005-07-14 14:39:28
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    celeb napisał(a):

    > Uznal ze naliczanie procentowe uniemozliwiajace dostep do sadu jest
    > nielegalne.

    Ponownie. Wskaż numer akapitu w którym Trybunał uznał NALICZANIE
    PROCENTOWE za niedozwolone.
    Nie zbyt wysokosć opłat, ale sam sposób ich naliczania. Bo o tym mówimy.

    > Pewno, ktora prostytutka sadowa jak ty bucu z Lublina przyzna sie do bledu?

    Uważasz, że chamska, prymitywna odpowiedź zmieni fakt, ze napisałeś
    nieprawdę?
    Ale jeśli uważasz że masz rację to podaj dane publikacyjne ustawy, która
    likwiduje pobieranie wpisów stosunkowych w sprawach cywilnych. Albo
    wyjasnij co miałes na mysli jak napisałes to, co napisałeś.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 33. Data: 2005-07-14 17:36:30
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 14 lip o godzinie 15:24, na pl.soc.prawo, dan napisał(a):

    > Nastepny , ktoremu marzy sie bezkarne "przymykanie oczu" na "znikajacy"
    > towar swojego pracodawcy . Moglbys uzasadnic te herezje, ktore glosisz?

    Ekhmm.... znikający towar pracodawcy.....
    Z czym zetknęła się Kira..... z tym że to osoby właśnie na stanowiskach
    kierowniczych itp - *pobierały* sobie ze zaplecza towar który Twoim zdaniem
    jest na stanie sprzedawczyni....
    Wiesz co oznacza *posiadanie na stanie*?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 34. Data: 2005-07-14 17:43:59
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 14 lip o godzinie 15:54, na pl.soc.prawo, celeb napisał(a):

    > Chcesz prowadzic biznes? To szanuj innych.

    Z tym się zgadzam w całej rozciągłości.
    Ogromna większość "biznesmenów* to hieny wykorzystujące sytuację w kraju i
    przepisy które pozwalają na gnojenie pracownika - czyli osoby z której ten
    "biznesmen" jet tylko obywatelem.
    To pracownicy tworzą firmę, swoją wiedzą, doświadczeniem, umiejętnościami
    wypracowują zyski - a te są ciągle za małe dla takich "biznesmenów".

    Jak w każdej dziedzinie - tutaj także są wyjątki - przedsiębiorcy którzy
    szanują swoich pracowników, bo wiedzą że bez pracowników są ..... bez
    środków do życia na aktualnym poziomie.

    Ci którzy szczekają że "na twoje miejsce mam 19 chętnych" - są debilami
    społecznymi - nie zdają sobie sprawy jaki koszt stanowi zatrudnienie nowego
    pracownika i osiągnięcie przez tego nowego wiedzy, umiejętności, nawyków i
    specyfiki panującej w branży, na poziomie jaka posiadał "stary" pracownik.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 35. Data: 2005-07-14 18:19:25
    Temat: Re: praca w butiku a odpowiedzialno?a za towar
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > specyfiki panującej w branży, na poziomie jaka posiadał "stary" pracownik.

    Kierujcie te zale do swoich pracodawcow, a nie domnie. Tlumaczylem juz ze
    nie jestem przedsiebiorca, ani pracodawca.

    Dan

  • 36. Data: 2005-07-14 18:27:46
    Od: "dan" <j...@p...fm>

> [...]
    > Z czym zetknęła się Kira..... z tym że to osoby właśnie na stanowiskach
    > kierowniczych itp - *pobierały* sobie ze zaplecza towar który Twoim

    Jakos Kira umiala ocenic sytuacje i skorzystac z mozliwosci rozwiazania
    umowy laczacej ja z tym sklepem. A ze panie sprzedawczynie godza sie na taka
    sytuacje, to nie moja wina, ani uregulowan prawnych.
    Gdyby podniosly swoja swiadomosc prawna, to umialyby sie uwolnic od
    ewentualnej odpowiedzialnosci za te braki. A tak pozostaje im pewnie
    gloszenie niedorzecznych tez o bezprawnosci umow o odpowiedzialnosci za
    braki w mieniu i oczywiscie placenie za te braki. Niestety. Takie mamy
    spoleczenstwo. Narzekaja, krytykuja ale nic nie robia zeby poprawic swoja
    sytuacje, boja sie odezwac itp. Nie tedy droga.

    > Wiesz co oznacza *posiadanie na stanie*?

    To dosc sloganowe okreslenie. Powszechnie przyjmuje sie, ze oznacza
    przyjecie odpowiedzialnosci za mienie powierzone w trybie art 124 i 125 kp.
    A Ty co przez to rozumiesz?

    Dan.

  • 37. Data: 2005-07-15 13:39:01
    Od: blas <m...@d...com>

    Artur Ch. wrote:

> [...]
    > specyfiki panującej w branży, na poziomie jaka posiadał "stary" pracownik.

    Nie mowiac o tym ze nowy pracownik wcale nie musi byc lepszy od porzedniego.

  • 38. Data: 2005-07-15 14:13:27
    Od: blas <m...@d...com>

    TIRowka lubelska Otto Falkenstein wrote:

    > Ponownie. Wskaż numer akapitu w którym Trybunał uznał NALICZANIE
    > PROCENTOWE za niedozwolone.
    > Nie zbyt wysokosć opłat, ale sam sposób ich naliczania. Bo o tym mówimy.

    Po raz kolejny bucu lubelski: popros kogos kto zna angielski.
    W Kreuzu sad uznal ze nieograniczone naliczanie procentowe jakie stosuja
    polskie tirowki w togach jest nielegalne.

    > Uważasz, że chamska, prymitywna odpowiedź zmieni fakt, ze napisałeś
    > nieprawdę?

    Sam bucu obrazasz innych, a pozniej krzyczysz kiedy dostajesz w zamian
    swoje wlasne lekarstwo.

  • 39. Data: 2005-07-15 14:32:30
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 14 lip o godzinie 20:19, na pl.soc.prawo, dan napisał(a):

    > Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    >
    > Kierujcie te zale do swoich pracodawcow, a nie domnie. Tlumaczylem juz ze
    > nie jestem przedsiebiorca, ani pracodawca.

    Gościu - patrz komu odpisujesz i staraj się to robić umiejętnie.

    Celowo zostawiłem wrotki których tY nie potrafiłeś/nie chiałeś/nie wiesz że
    się wycina - bo pokazać cI że ja odpisywałem na post celeb-a - a Ty
    wjeżdzasz na mnie jak na łysą kobyłę.

    W Nowym Sączu nie obowiązują reguły poprawnego postowania na grupy newsowe?
    Skonfiguruj tego badziewiatego ołtluka - bo na razie to wygląda na
    chłopczyka który otrzymał komputer na komunię z SDI do kompletu.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 40. Data: 2005-07-15 14:34:46
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 14 lip o godzinie 20:19, na pl.soc.prawo, dan napisał(a):

    > Dan

    Zastosuj się do tego:
    przez szacunek dla grupowiczów

    --