  • 161. Data: 2018-12-25 22:55:14
    Temat: Re: praca dla fachowca ["Nie wiedziałeś" o policyjnych torturach? Nadajesz się w dyrektory!]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    kk <k...@o...pl> pisze:

    > Sądzę, że Marsjanie go tam zagnali.

    A nie dlatego znalazł się w łazience że tam policyjna banda czworga
    mogła się "mniej hamować"?

    --
    A. Filip

  • 162. Data: 2018-12-25 23:33:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-12-18 o 22:55, A. Filip pisze:

    > A nie dlatego znalazł się w łazience że tam policyjna banda czworga
    > mogła się "mniej hamować"?

    Jest to jedna z wielu możliwości.

  • 163. Data: 2018-12-25 23:59:53
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Skąd Wy te mądrości bierzecie?

    Wy? Nas u mnie jest jeden...

    > Odejdźmy na chwilę od Stachowiaka, bo to temat budzący emocje.

    U mnie temat Stachowiaka nie budzi zadnych emocji.
    Zreszta powyzej nic o Stachowiaku nie było - to było pytanie zupełnie
    teoretyczne...

    > Załóżmy, że mamy KOWALSKIEGO. KOWALSKI strasznie chce być świadkiem.
    > No więc przychodzi i wygłasza swe mądrości na portierni i jeszcze
    > składa zawiadomienie o przestępstwie niedopełnienia obowiązków przez
    > portiera, bo nie zaprotokołował jego zeznań. Czy dostrzegasz
    > absurdalność tej sytuacji?

    Ale co to ma wspolnego z omawianymi sytuacjami?

    > Nie. Ja jedynie próbuję pokazać, jakie są, bo to grupa o prawie.
    > Resztę dokładacie sami i to jeszcze próbując dowieść, że to ja
    > napisałem. I z zasady staram się nie oceniać, bo to nie moja sprawa.

    Alez oczywiscie ze twoja! I mało tego, moim zdaniem, jezeli coś uznałbys
    za nie tylko głupie ale rowniez niebezpieczne dla obywatela czy niezgodne
    z twoim moralnym poczuciem uczciwosci to imo powinienes zaprotestowac.
    Tak po ludzku!

    > Nic nie dało. Miała być podwyżka i jest taka sama, tylko do
    > publicznej wiadomości dorzucono trzynastkę i podzielono to na 12,
    > więc o stówkę więcej wyszło. Tylko nie mam zielonego pojęcia, co to
    > ma do rzeczy.

    Ano to ze pomimo łamania prawa, udało się cos oddolnie zmienic pokazujac
    jednosc policjantów. Wiec jeżeli sa przepisy dotyczace łatwego
    wymigiwania sie od pobiecia obywatela to moze tez dobrzy policjanci
    powinni sie zjednoczyc w celu zmiany tych przepisów?

    Swoja szosa jeżeli sie nie udało w sprawie podwyzek, to w sumei szacun
    dla rzadu, ze tak to ubrał w piekne słówka. Czemu przeszedł ten pozytywny
    komunikat?
    W sadach tez zwiazkowcy jakos dali sie przekonac i sprzedali swoich
    członków. Az jestem ciekawy czy za chwile nie zmienia sie władze sadowych
    zwiazków i protest sie nie powtorzy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 164. Data: 2018-12-26 00:26:10
    Temat: Re: praca dla fachowca ["Nie wiedziałeś" o policyjnych torturach? Nadajesz się w dyrektory (Strzegomia)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Jest to jedna z wielu możliwości.

    No to walnij do kurwy nędzy twoim zdaniem najkorzystniejszą
    interpretacje całości zachowań "do obrony" dla policyjnych "mistrzów"
    katowskich. Ja nie sądzę że zarzut zabójstwa miałby znaczące szanse
    utrzymać się przez cały cyrk sądowy. Jest do wyboru: pobicie ze
    skutkiem śmiertelnym, wymuszanie zeznań (KK246), pobicie, itp/itd.

    Czemuś "dość znaczącemu" ci jak dla mnie "zwyrodnialcy w policyjnych
    mundurach" muszą być winni. Dla mnie wątpliwe jest wyłącznie jak silne
    zarzuty "przyklepie" sąd po kilku latach procesów, apelacji i kasacji.
    Jak dla mnie jakikolwiek wyrok poniżej 5 lat dla członków policyjnej
    bandy czworga będzie *ciężką* obrazą mojego poczucia sprawiedliwości.

    A to czy ten polityczny [...] który dał posadę dyrektora nadaje się na
    burmistrza rozstrzygną wyborcy Strzegomia w roku 2022.
    _Prawo_ tego nie zabrania ale "Nie wszystko się godzi co wolno".

    --
    A. Filip

  • 165. Data: 2018-12-26 01:04:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No i co to ma z Kryminologią współnego?

    To co torturowanie zatrzymanego w kiblu z obowiązującymi policjantów
    przepisami.

    Pozdrawiam

  • 166. Data: 2018-12-26 12:45:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-12-18 o 00:26, A. Filip pisze:

> [...]
    > utrzymać się przez cały cyrk sądowy. Jest do wyboru: pobicie ze
    > skutkiem śmiertelnym, wymuszanie zeznań (KK246), pobicie, itp/itd.

    Od tego jest sąd, prokuratura.

> [...]
    > Jak dla mnie jakikolwiek wyrok poniżej 5 lat dla członków policyjnej
    > bandy czworga będzie *ciężką* obrazą mojego poczucia sprawiedliwości.

    I dlatego nie powinieneś nigdy móc orzekać. Osądzasz nawet nie znając
    faktów.

    > A to czy ten polityczny [...] który dał posadę dyrektora nadaje się na
    > burmistrza rozstrzygną wyborcy Strzegomia w roku 2022.
    > _Prawo_ tego nie zabrania ale "Nie wszystko się godzi co wolno".

    No, ci to faktycznie strasznie merytorycznie orzekają. :-)

  • 167. Data: 2018-12-26 13:08:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-12-18 o 23:59, Budzik pisze:

    > Ale co to ma wspolnego z omawianymi sytuacjami?

    Wszystko.Pr5zesłuchanie, to czynność procesowa. Dość dokładnie opisana w
    prawie. Ten kawałek z filmu z tasera nie ma nic wspólnego z przesłuchaniem.

> [...]
    > za nie tylko głupie ale rowniez niebezpieczne dla obywatela czy niezgodne
    > z twoim moralnym poczuciem uczciwosci to imo powinienes zaprotestowac.

    Na podstawie tego wyrwanego z kontekstu filmiku nie jestem absolutnie
    nic uznać. Nie widzę zatem powodu do protestowania. Prędzej protestuję
    przeciwko hejtowaniu ludzi przez osoby, którym WYDAJE SIĘ, że czegoś bronią.

> [...]
    > wymigiwania sie od pobiecia obywatela to moze tez dobrzy policjanci
    > powinni sie zjednoczyc w celu zmiany tych przepisów?

    Przeczytałeś to co, ja napisałem? Napewno? Jeśli tak sądzisz, to
    przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem.

> [...]
    > W sadach tez zwiazkowcy jakos dali sie przekonac i sprzedali swoich
    > członków. Az jestem ciekawy czy za chwile nie zmienia sie władze sadowych

    To już jest temat na osobny długi wątek nie mający nic wspólnego z prawem.

  • 168. Data: 2018-12-26 13:09:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-12-18 o 01:04, RadoslawF pisze:

    > To co torturowanie zatrzymanego w kiblu z obowiązującymi policjantów
    > przepisami.

    Boję się, że te "tortury" mogą mieć więcej.

  • 169. Data: 2018-12-26 13:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wszystko.Pr5zesłuchanie, to czynność procesowa. Dość dokładnie
    > opisana w prawie. Ten kawałek z filmu z tasera nie ma nic wspólnego
    > z przesłuchaniem.

    No to ciesze sie ze chociaz co do tego się zgadzamy.
    Dziwne, ze potrzeba 5 postów zeby dojsc do prostego wniosku.

> [...]
    > absolutnie nic uznać. Nie widzę zatem powodu do protestowania.
    > Prędzej protestuję przeciwko hejtowaniu ludzi przez osoby, którym

    A a propos tego co pisałes powyzej?
    To znaczy ze podczas przesłuchania policjant nigdy nie moze zostac
    oskarzony o pobicie a li tylko o wymuszenie zeznan?

    [ciach]

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 170. Data: 2018-12-26 14:39:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 26-12-18 o 00:26, A. Filip pisze:
    > [...]
    >
    > I dlatego nie powinieneś nigdy móc orzekać. Osądzasz nawet nie znając
    > faktów. [...]

    Proszę bardzo: Z Okazji Świąt (złośliwie) Życzę Policji i Policjantom
    formalnego sądowego orzeczenia że to co robiła policyjna banda czworga
    na nagraniu w ciemnej łazience komisariatu (i nie tylko) to jet to czego
    po policjantach społeczeństwo powinno się spodziewać w ramach pełnienia
    ich obowiązków. Że to coś co pozostanie (całkowicie) bezkarne w ramach
    zachęty do naśladownictwa w ramach ciągłego policyjnego współzawodnictwa
    o jak najwyższą skuteczność.

    Jak Bóg chce kogoś pokarać to spełnia jego prośby. A niech policyjne
    prośby o bezkarność dla (tych) policyjnych katów spełni. Policja i
    policjanci przecież na to bardzo zasługują, nieprawdaż?

    --
    A. Filip