  • 90. Data: 2018-12-23 13:59:59
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dokładnie. Musisz postawić zarzut konkretnemu sprawcy. Znana ze
    > studiów prawniczych historia, że we dwóch się przyznamy do zabójstwa
    > i jeśli nie da nam sie postawić zarzutu "wspólnie i w porozumieniu",
    > to nie da się postawić zarzutu i tyle. Nie ma tu co tupać nóżkami,
    > zarzekać sie, że to spiek. To jest bezpośredni skutek stosowania od
    > czasów rzymskich zasady domniemania niewinności.

    Naprawde dajesz recepte... Tyle ze jak tam by było dwóch łepków a nie
    policjantów to mysle ze szybko usiedliby na ławie oskarzonych...

    > Nie. W jednym i drugim wypadku można ewentualnie badać przekroczenie
    > uprawnień, ale o ile w wypadku tasera jest film, to z tym duszeniem
    > już różnie mogło być. Mogło to być w ramach legalnego użycia Środków
    > Przymusu Bezpośredniego z ewentualnym przekroczeniem granic, ale nie
    > koniecznie.

    > Niewiadomych w tej sprawie jest masa. Dziennikarze nie mając dostępu
    > do danych piszą po prostu bzdury licząc na to - i czasem się udaje -
    > że ktoś dementując powie, jak było.

    A czyja to jest wina ze niewiadomych jest masa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 92. Data: 2018-12-23 14:01:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 22 grudnia 2018 22:45:24 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Znowu. Tam nikt nikogo nie przesłuchiwał.

    > Kodeks akurat miejsca nie określa.

    Ja p......e!!!
    I najstraszniejsze jest że Ty tak na poważnie
    Kiedyś pisałem ze warto cytaty z Twoich wypowiedzi zebrać do kupy.
    Chyba się w końcu za t wezmę
    Przynosisz wstyd formacji w której służysz/słuzyłeś.

  • 93. Data: 2018-12-23 14:09:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 13:52, J.F. pisze:

    > Jak konkretnemu ? Jak sprawca nie jest policjantem, to sie okazuje, ze
    > sie da rozwinac fantazje ...

    Jeśli gdzieś to tak działa, to jest to nieprawidłowość, a nie reguła i
    tyle.

    > A na tym filmie z tasera nie widac przypadkiem, jak drugi dusi/trzyma za
    > szyje ?
    > To wspolnie i w porozumieniu.

    Nie pamiętam i nie chce mi się analizować. Ale nawet, jakby to było, to
    codo zasady duszenie jest akurat jednym ze środków SPB. Weź rzuć okiem
    na zawody JUDO czy pokazy JU-JITSU,SAMBO itp. Regularnie sie duszą i
    nikt nie ginie. Wiec od samego obrazu duszenia akurat zarzutu postawić
    nie sposób.

    > A ofiara w kajdankach.
    > Kto was w ogole tego duszenia uczy  ?

    Nas, to nie wiem. Moich instruktorów mógłbym Ci ewentualnie wskazać, ale
    t0o niewiele do sprawy pewnie wniesie.

    > No i ciagle jest trup. Wiec na moj gust to mamy nieumyslne spowodowanie
    > smierci, napad z uzyciem niebezpiecznego narzedzia, znecanie.
    > No i ze skutkiem smiertelnym, skoro sekcja nie wykazala innej przyczyny
    > zgonu.
    > A ci co stali obok - za wspoludzial, i dodatkowe dwa latka za
    > niedopelnienie obowiazkow.
    > Tylko kto potem prokurara bedzie bronil  :-)

    Nie chcę zajmować stanowiska w sprawie Stachowiaka.

    > Na szczescie troche dostepu do danych zdobyli.
    > A teraz powinien im Duda order dac, za Zaslugi dla Rzeczypospolitej.

    Mam odmienny "podgląd" na tę sprawę :-)

  • 94. Data: 2018-12-23 14:11:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 13:59, Budzik pisze:

    > Naprawde dajesz recepte... Tyle ze jak tam by było dwóch łepków a nie
    > policjantów to mysle ze szybko usiedliby na ławie oskarzonych...

    Ależ to się normalnie dzieje. Weź prześledź ilość zarzutów udziału w
    bójce ze skutkiem śmiertelnym bez skazana kogokolwiek za zabójstwo. No
    przecież ktoś z nich zabił.

    > A czyja to jest wina ze niewiadomych jest masa?

    Sądzisz, że zdymisjonowanego komendanta?

  • 95. Data: 2018-12-23 14:12:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czyli kabelkiem mozna?
    > Robert, zaczynam myslec, ze zaczałes swieta wczesniej... :(

    Tylko dlatego, że nie zgadzam się z Twoim poglądem, czy masz jeszcze
    jakieś argumenty?

  • 96. Data: 2018-12-23 14:18:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >VS
    >Czytacie sami co pastujecie?

    >Ilu komendantów czy ich zastępców poleciało za:
    > "w latach 2012-2015 na komisariatach policji zginęły 42 osoby"
    >Ktoś w ogóle słyszał o jakichś wypadkach za czasów peło?

    Moze nie bylo o czym pisac.

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-prokuratura-s
    prawdzi-dlaczego-mezczyzna-zmarl-w-izbie-wytrze,nId,
    369655

    Ale prawde mowiac - nie pamietam, czy dyrektora izby zwalniano za
    kazdym razem.

    No i izba jest samorzadowa, tu prezydent wroclawia jest odpowiedzialny
    (posrednio).
    Mogl tez Izbe zamknac i pozbyc sie klopotu.

    J.

  • 97. Data: 2018-12-23 14:29:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 14:01, Kris pisze:

    > Ja p......e!!!
    > I najstraszniejsze jest że Ty tak na poważnie

    Jak najbardziej.

    > Kiedyś pisałem ze warto cytaty z Twoich wypowiedzi zebrać do kupy.
    > Chyba się w końcu za t wezmę
    > Przynosisz wstyd formacji w której służysz/słuzyłeś.

    Faktycznie. Za często mam odmienny od Ciebie pogląd. Jak niemożna
    argumentami, to będziemy straszyć kolegami :-)

    Znajdź najpierw odpowiedź na pytanie, czy to było w ogóle jakiekolwiek
    przesłuchanie. Jak już znajdziesz i przez przypadek w jakiś
    skomplikowany sposób doszedł byś do wniosku, że to było przesłuchanie,
    to wskaż mi uprzejmie przepis zabraniający dokonania tego "w
    szczególnych wypadkach" w ubikacji. Osobiście z różnych powodów
    przesłuchiwałem ludzi naprawdę w dziwnych miejscach i jak dotąd nikt do
    nie nie miał pretensji. Po prostu tak wypadło.

    Natomiast to, co widać na filmie z tasera z przesłuchaniem nie ma
    absolutnie nic wspólnego.

  • 98. Data: 2018-12-23 15:04:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ależ to się normalnie dzieje. Weź prześledź ilość zarzutów udziału w
    >bójce ze skutkiem śmiertelnym bez skazana kogokolwiek za zabójstwo.
    >No
    >przecież ktoś z nich zabił.

    Zycia nie znasz, czy ukrywasz ?
    Jak cie jakis pijany bedzie zaczepial, to oczywiscie bedzie "udzial w
    bojce", a jak czterech cie pobije, to nie wiadomo kto.

    No chyba ze poslem PiS jestes, to sam mozesz zaczepiac.

    J.

  • 99. Data: 2018-12-23 15:06:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-12-18 o 18:40, RadoslawF pisze:

    > Z twoich wypowiedzi na temat tych bandytów jak i na temat
    > ich przełożonych.

    Na temat "tych bandytów", to w ogóle nie piszę. Sąd jest od tego. Zapadł
    już wyrok?

  • 100. Data: 2018-12-23 15:09:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 23-12-18 o 13:52, J.F. pisze:

> [...]
    >postawić
    >nie sposób.

    >Nas, to nie wiem. Moich instruktorów mógłbym Ci ewentualnie wskazać,

    Policjantow ogolnosci mam na mysli.
    Bo ze w Judo sie przewiduje, to wiem, ale zeby policjantow uczyc dusic
    ofiary, to mi sie niezbyt podoba.

    >Mam odmienny "podgląd" na tę sprawę :-)

    To widac, ale dzieki nim i ich dojsciom znamy jednak afere,
    przynajmniej czesciowo.
    I teraz mozna oceniac policjantow, prokuratora, komendanta, ministra.

    I wlasnie dlatego order im sie nalezy, nawet, jeli prezydentowi sie to
    nie podoba :-)

    J.