  • 111. Data: 2018-12-23 17:59:58
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A ile *naprawdę kompetentny* lekarz na Izbie Wytrzeźwień by sobie
    > zaśpiewał? Witaj w świecie kapitalizmu i cięcia zbędnych/"zbędnych"
    > kosztów. Spodziewaj się "minimalnej wymaganej kompetencji" i niczego
    > więcej.

    Czesto bywam w szpitalach wiec te bajki o kiepsko zarabiajacych lekarzach
    weryfikuje na parkingu :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 112. Data: 2018-12-23 18:33:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Na temat "tych bandytów", to w ogóle nie piszę. Sąd jest od tego. Zapadł
    > już wyrok?

    Do zwolnienia bandytów nadużywających pałki czy paralizatora niezgodnie
    z prawem jak i waszym regulaminem nie potrzeba wyroku sądu.
    Potrzeba inteligentnych przełożonych a nie milicyjny beton.

    Pozdrawiam

  • 113. Data: 2018-12-23 18:37:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 grudnia 2018 14:30:00 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Znajdź najpierw odpowiedź na pytanie, czy to było w ogóle jakiekolwiek
    > przesłuchanie.

    W tym kiblu prądem go razili żeby lepiej się wysrał czy masz inną teorie
    Załużmy że dla jego dobra do kibla go zawlekli.

    ? Jak już znajdziesz i przez przypadek w jakiś
    > skomplikowany sposób doszedł byś do wniosku, że to było przesłuchanie,
    > to wskaż mi uprzejmie przepis zabraniający dokonania tego "w
    > szczególnych wypadkach" w ubikacji. Osobiście z różnych powodów
    > przesłuchiwałem ludzi naprawdę w dziwnych miejscach i jak dotąd nikt do
    > nie nie miał pretensji. Po prostu tak wypadło.
    Z rok temu dwóch Twoich kolegów po fachu pijanego bezdomnego do lasu na brzeża miasta
    wywiozło i zostawiło.
    Nie wiem czy go tam przesłuchiwali czy inne "czynności" robili.
    Problem się nagłośnił nie za wywiezienie człowieka tylko za to ze ten bezdomny z psem
    w parku był i człowieka wywieźli a piesa w parku zostawili
    Broń ich. Pewnie napiszesz że nie ma przepisu opieki nad psem jak ludzia na
    perzesłuchanie zawijamy.

    > Natomiast to, co widać na filmie z tasera z przesłuchaniem nie ma
    > absolutnie nic wspólnego.

    To co tam Twoi zdaniem się działo?

  • 114. Data: 2018-12-23 19:02:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-12-23 o 18:33, RadoslawF pisze:

    > Do zwolnienia bandytów nadużywających pałki czy paralizatora niezgodnie
    > z prawem jak i waszym regulaminem nie potrzeba wyroku sądu.
    > Potrzeba inteligentnych przełożonych a nie milicyjny beton.

    Zaraz Robert Cię zapyta czy to nadużywanie to fakty czy dziennikarski
    wymysł?

  • 115. Data: 2018-12-23 19:42:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-23 o 19:02, cef pisze:

    > Zaraz Robert Cię zapyta czy to nadużywanie to fakty czy dziennikarski
    > wymysł?

    A jest takim kretynem aby podważać wiarygodność filmu nagranego
    przez paralizator?

    Pozdrawiam

  • 116. Data: 2018-12-23 22:36:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 15:53, J.F. pisze:

    > Pewnie sie nie znam, ale cos mi sie widzi, ze nieprawidlowo zrobione sie
    > konczy smiercia, i to mi sie nie podoba.

    Zabić kogoś przez duszenie nie jest prosto. Zakładając, że mu krtani nie
    zmiażdżysz - a to jest dość trudne - no to najpierw gość straci
    przytomność, potem długi, długo nic i śmierć.

    > A ten koniec za 10 lat, to byloby zamiecone pod dywan.
    > A tak jednak jest "kontrola spoleczna" od poczatku.

    Po prostu jestem odmiennego zdania. Wolę kontrolę sądową.

  • 117. Data: 2018-12-23 22:36:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-12-23 o 19:42, RadoslawF pisze:

    > A jest takim kretynem aby podważać wiarygodność filmu nagranego
    > przez paralizator?

    Ale nie ma dowodów, że to bez zgody poszkodowanego się odbyło, prawda?

  • 118. Data: 2018-12-23 22:39:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 15:59, Budzik pisze:

    > Nie, dlatego ze stwierdziłes to co powyzej...
    > Moje poczucie uczciwości mowi mi, ze jak policjant posługuje sie takim
    > urzadzeniem to musi to robić profesjonalnie.
    > I srednio mnie interesuje czy uduszenie było skutkiem nieprofesjonalnego
    > przyduszania czy moze przypadkiem udusili go kabelkiem...

    Chyba nie uważasz, że poważnie pisałem o duszeniu kabelkiem. Po prostu
    mylisz pojęcia. Duszenie mogło mieć spokojnie miejsce zupełnie poza
    kadrem kamery z tasera.

    > Gdyby sprawa była wyjasniania od razu, przy swiatłach kamer to byc moze
    > byłaby jeszcze taryfa ulgowa. Znaczy jestem w stanie zrozumiec ze gosc
    > rzucił się na policje, ta probowała go uspokoic i cos tam sie stało.>
    > Ale jak sie okazuje ze monitoringu nie ma, zapis z tassera schowany i
    > wycieka przypadkowo to niestety ocena publiczna tez inaczej na to patrzy.
    > W jaki sposób rozpatrywac watpliwości na korzysc policji skoro ta
    > ewidentnie kreci?
    > Naprawde tego nei rozumiesz, ze zaufanie do policji to sprawa kluczowa?

    Rozumiem. Tylko co to ma wspólnego z omawianym przez nas tu tematem?
    Ludzie powinni być zdrowi, bogaci i szczęśliwi. Ja nigdy nie
    twierdziłem, że ci policjanci są niewinni - ani, że winni - o po protu
    nie wiem, co się tam stało.

  • 119. Data: 2018-12-23 22:43:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 15:56, A. Filip pisze:

    > Uważasz że zarzut _zabójstwa_ nie przejdzie?

    Ja w odniesieniu do Stachowiaka absolutnie nic nie uważam. Nie znam
    faktów, a publikacjom prasowym w takim wypadku po prostu z zasady nie
    dowierzam.
    > Przedstaw swoją
    > interpretacje najcięższego realistycznego zarzutu karnego
    > [ na podstawie ograniczonej publicznie dostępnej wiedzy ].
    > Inaczej _niezwykle skutecznie wkurwiasz_ na policjantów i policje.
    > Czy może policjant na służbie *nie może* być czemukolwiek winny?

    Może. Nie mam zamiaru żadnych interpretacji tu robić. Od tego jest sąd.
    I dlatego wkurza mnie atakowanie tego komendanta, że czekał na sąd.
    Sprawa nie jest wcale klarowna i oczywista.

    > Ilu obywateli zostało skazanych za uderzenie nosem w pięść policjanta?
    > Gdy obywatel oskarża policjantów o pobicie kontr-zarzut napaści na
    > policjanta wydaje się praktycznie zagwarantowany.

    Nie wiem, skąd to bierzesz, ale nawet nie chce mi się polemizować.

  • 120. Data: 2018-12-23 22:47:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 18:37, Kris pisze:

    > W tym kiblu prądem go razili żeby lepiej się wysrał czy masz inną teorie
    > Załużmy że dla jego dobra do kibla go zawlekli.

    Skąd wiadomo, że go tam "zawlekli"? Teoretycznie mógł sam tam pobiec. Od
    oceny tego jest Sad, Prokuratura, a nie ja.

    > To co tam Twoi zdaniem się działo?

    Nie mam zielonego pojęcia. Przesłuchanie to czynność procesowa. Opisana
    w prawie. To - z tego co pamiętam - było krańcowo od przesłuchania odległe.