  • 31. Data: 2004-11-30 11:06:13
    Temat: Re: pozyczki 10 % dziennie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jasne. Wystarczy, że jesteś 'wolnym strzelcem' (działalność twórcza, np.
    > tłumaczenia, na umowyo dzieło) i już z punktu widzenia banku nie masz w
    > ogóle dochodów, nawet jeśli na rocznym zeznaniu przekraczasz średnią
    > krajową.

    To zalezy od banku...

    Niemniej jednak generalna zasada jest, ze jesli ktos ma
    "slabsze zabezpieczenie, to odsetki sa wieksze.

    Boguslaw

  • 32. Data: 2004-11-30 16:54:06
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    > odsetkach,
    > który
    > spłaty!
    > >

    > a oni nie czytali tego co podpisywali?

    Pewnie nie, ale skoro brak odczytania tego co podpisują był tak wspominany,
    to może:

    1. Notariusz ma obowiązek odczytać to co podaje do podpisania?
    lub
    2. Dobry obyczaj (zwyczaj) nakazuje odczytać notariuszowi podawany dokument.

    Nie twierdzę, że to usprawiedliwia dłużników, jednak trudno oprzeć się
    wrażeniu, że notariusz działał świadomie na ich szkodę i był w zmowie z
    pożyczkodawcą.

    Marek

  • 33. Data: 2004-11-30 17:07:48
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marek wrote:
    > Pewnie nie, ale skoro brak odczytania tego co podpisują był tak wspominany,
    > to może:
    >
    > 1. Notariusz ma obowiązek odczytać to co podaje do podpisania?

    ma obowiązek

    KG