  • 1. Data: 2004-11-27 20:08:37
    Temat: praca czy "nie praca" /umowa o prace/
    Od: "Mariusz \"maniek\" B." <maniekb@_NO-SPAM_go2.pl>

    sytuacja hipotetyczno - "praktyczna":-))))

    jestem wlascicielem / a tym samym pracodawca/ prywatnej firmy. czy mam
    prawo zatrudnic na umowe o prace pracownika, placic za niego wszelkie
    swiadczenia, skladki - a nie bedzie on MIAL OBOWIAZKU przepracowania
    kilkudziesieciu godzin tygodniwo w firmie a jedynie BEDZIE MIAL
    obowiazek np zatelefonowania do szefa raz na miesiac i powiedzenia mu
    "dzien dobry" .
    "pozdruwy"

  • 2. Data: 2004-11-27 20:30:29
    Temat: Re: praca czy "nie praca" /umowa o prace/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz "maniek" B." <maniekb@_NO-SPAM_go2.pl> napisał w
    wiadomości news:coamt3$d25$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Prawo go zatrudnić w ten sposób masz. Ale nie będzie to dla Ciebie kosztem
    uzyskania przychodu, chyba, ze dowiedziesz, że gość w jakiś tam sposób
    jednak przyczynia się do podniesienia dochodów.

  • 3. Data: 2004-11-27 21:29:53
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2004 21:30:29 +0100,
    osoba podpisana: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisała:
> [...]
    > uzyskania przychodu, chyba, ze dowiedziesz, że gość w jakiś tam sposób
    > jednak przyczynia się do podniesienia dochodów.
    Wystarczy, że będzie "wyjątkowo nieeefektywnym" przedstawicielm
    handlowym, a ten jeden telefon będzie z informacją że "znowu nic nie
    sprzedałem" :-)

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 4. Data: 2004-11-27 22:49:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy, że będzie "wyjątkowo nieeefektywnym" przedstawicielm
    > handlowym, a ten jeden telefon będzie z informacją że "znowu nic nie
    > sprzedałem" :-)

    To, czy wystarczy w pierwszym rzędzie zależy od kontrolujących, a w dalszym
    ewentualnie od sądu.