  • 1. Data: 2004-11-28 00:20:13
    Temat: agresywny marketing
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Wydawnictwo Wiedza i Praktyka http://www.wip.pl przesyła do nas co i rusz
    zwykłą pocztą swoje publikacje, a my je im odsyłamy ponieważ są nam nie
    potrzebne.
    Gdy którejś publikacji nie odesłaliśmy zaczęli przysyłać pisemka, że nie
    odnotowali wpłaty...

    Jak postepowac z takimi praktykami ? Nie skutkują telefony i pisma do
    wydawnictwa...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-11-28 00:35:10
    Temat: Re: agresywny marketing
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:1R8qd.50442$ha.49787@news.chello.at...

    > Jak postepowac z takimi praktykami ? Nie skutkują telefony i pisma do
    > wydawnictwa...

    Nie reagować. Błędem było odesłanie, bo się dowiedzieli, że się
    przejmujecie.

    Skoro nie zamawialiście, to ewentualnie ich poinformujcie, że omyłkowo
    przysłali. Teraz Wam się znudziło odsyłanie, więc czeka to na nich u Was. W
    godzinach od 8:00 do 18:05 w każdą pierwszą środę kwartału. odbiorca ma sie
    legitymować notarialnym upoważnieniem i opowiedzieć swoją wizytę na co
    najmniej 30 dni wczesniej. Powinno pomóc.

  • 3. Data: 2004-11-28 00:50:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <1R8qd.50442$ha.49787@news.chello.at>, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    wrote:
    > Wydawnictwo Wiedza i Praktyka http://www.wip.pl przesyła do nas co i rusz
    > zwykłą pocztą swoje publikacje, a my je im odsyłamy ponieważ są nam nie
    > potrzebne.

    Nie zamawialiście jak rozumiem?

    > Gdy którejś publikacji nie odesłaliśmy zaczęli przysyłać pisemka, że nie
    > odnotowali wpłaty...
    >
    > Jak postepowac z takimi praktykami ? Nie skutkują telefony i pisma do
    > wydawnictwa...

    A dlaczego im to odsyłacie? Z pierwszą taką przesyłką (można nadal) posłać
    im pismo poleconym za potwierdzeniem odbioru, że nie jesteście
    zainteresowaniu i nie zamawialiście i że nadesłane materiały są u was do
    odbioru po uprzednim uzgodnieniu jego terminu.
    Można tez się zastanowić nad kwestią opłat za przechowywanie tych śmieci.
    To tak jeśli cenicie święty spokój, jeśli nie cenicie, możecie to MZ
    zignorować. Na tym etapie nie macie obowiązku ani odsyłania ani
    informowania ich o czymkolwiek, a tym bardziej wydawania pieniędzy na
    listy i marnowanie czasu.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-11-28 14:25:48
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

> [...]
    > legitymować notarialnym upoważnieniem i opowiedzieć swoją wizytę na co
    > najmniej 30 dni wczesniej. Powinno pomóc.

    MEGA ROTFL...oplułem monitor ..:))))))Świetnie powiedziane (napisane):))))

  • 5. Data: 2004-11-28 16:00:05
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    (...)
> [...]
    > legitymować notarialnym upoważnieniem i opowiedzieć swoją wizytę na co
    > najmniej 30 dni wczesniej. Powinno pomóc.

    Czy tak samo można potraktować towarzystwo czy stowarzyszenie malujących
    ustami i nogami ?
    Niewtajemniczonym wyjasniam, że to jest taka organizacja artystów inwalidów,
    którzy przysyłają szczególnie przed świętami 25/26.gru widokówki,
    kalendarzyki i inną poligrafię malowaną ustami i nogami z prośbą o zakup.
    Oczywiście w przesyłce jest wypełnione polecenie przelewu: wystarczy wpisać
    kwotę i rachunek zleceniodawcy.

  • 6. Data: 2004-11-28 22:34:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:9Cmqd.53034$ha.7131@news.chello.at...

> [...]
    > kalendarzyki i inną poligrafię malowaną ustami i nogami z prośbą o zakup.
    > Oczywiście w przesyłce jest wypełnione polecenie przelewu: wystarczy

    Jak najbardziej. Z tym, ze generalnie, to ja na takie rzeczy nie odpisuję.
    Jakby ktoś później tego szukał, to powiem, ze odesłałem - listem zwykłym,
    więc dowodu nie mam. Ale jakoś nikt nigdy tych śmieci nie szukał.

  • 7. Data: 2004-11-28 23:24:57
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy tak samo można potraktować towarzystwo czy stowarzyszenie malujących
    > ustami i nogami ?

    O tych to juz chyba w kazdej gazecie pisali. Firma z zarabianych XYZ
    tysiecy przekazuje na rzecz inwalidow tak naprawde kolo X tysiecy
    rocznie. Wiec mozna ich z czystym sumieniem posuwac.

    Pozatym nie znam prawa, ktore kaze odsylac niezamawiana korespondencje.
    A co mnie obchodzi czy tam jest ksiazka, pierscionek z brylantem
    czy ciasteczko ksiezycowe.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com