  • 21. Data: 2006-03-07 11:50:41
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dujrpb$5r4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ale bezjajeczni faceci jesteście - takie histeryczne pianie tutaj
    > urządzacie, że wstyd przynosicie całemu męskiemu rodowi! Tyle jazgotu
    co
    > wśród przekupek. Nic dziwnego, że jesteście facetami po przejściach.
    Kto by
    > z takimi wytrzymał?

    ooo, w nastepnej sie odezwala solidarnosc jajnikow i cos tam sobie
    chlapnela nie na temat

    --
    pozdro
    ape

  • 22. Data: 2006-03-07 11:58:12
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    > wyśle dziecko, matkę i ojca do RODK.
    > We wniosku trzeba dokładnie opisać sytuację.

    :) a ja pozwole sobie dopisac ...wniosek w 3 egz.skierowany do sadu
    rodzinnego dla miejsca zam.maloletnich dzieci ...koniecznie podac sygn.akt
    sprawy rozwodowej

    pozdrawiam
    Sandra

  • 23. Data: 2006-03-07 12:01:11
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

> [...]
    > urządzacie, że wstyd przynosicie całemu męskiemu rodowi! Tyle jazgotu co
    > wśród przekupek. Nic dziwnego, że jesteście facetami po przejściach. Kto

    święte słowa :)

  • 24. Data: 2006-03-07 12:18:53
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    Kto
    > by z takimi wytrzymał?
    >
    > święte słowa :)

    czyli jak?
    dziecko sobie odpuscic, bo to nie meska sprawa?
    a babie dac w ryj, bo tak sie sprawy po mesku rozgrywa?
    czy aby serio tak myslisz czy cie zle zrozumialem, sandro?

    --
    pozdro
    ape

  • 25. Data: 2006-03-07 12:49:15
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    > czyli jak?
    > dziecko sobie odpuscic, bo to nie meska sprawa?

    nie , nigdy , walczyc ale skutecznie i bez ponizania innych
    a tym bardziej nie robiac krzywdy dziecku

    > a babie dac w ryj, bo tak sie sprawy po mesku rozgrywa?

    nie, rozegrac wszystko na pewnym godnym czlowieka poziomie
    tu to Pań i do Panów, ktorzy w chwili zlych emocji nie przebieraja w
    srodkach nie zwazajac ,ze robia wielka krzywde wlasnie dziecku , zaslepieni
    nienawiscia usprawiedliwiaja swoje dzialania tzw.dobrem dziecka

    > czy aby serio tak myslisz czy cie zle zrozumialem, sandro?

    nie mam pojecia , jesli o mnie chodzi jestem bezwzglednie za
    sprawiedliwoscia ale nie za ta zaklamana ,ktora niekiedy ma miejsce w
    naszych urzedach .Tam gdzie sie rozchodzi o dobro dziecka nie mam litosci
    dla nierozsadnych matek czy tatusiow.
    A tu na grupie faktycznie niektore wypowiedzi sa jak pianie ...kokoszki
    probuja przekrzyczec kogutow:) A ja zadaje sobie pytanie " Gdzie w tych
    sporach jest miejsce dziecka" .Ktos powiedzial ,ze prawo a nie psychika
    dziecka i tu sie myli, zeby zastosowac trafnie suchy przepis trzeba poznac
    psychike dziecka , trzeba wiedziec co ono czuje ,kiedy mamusia kaze wybierac
    czy tez kiedy swoje niepowodzenia bo sie zle dobrali przekazuje dziecku ,ze
    ja nienawidze to ty tez musisz eh zycie

    Na koniec napisze ,ze jestem kobieta ale moge z czystym sumieniem powiedziec
    ,ze w swoim zyciu spotkalam duzo msciwych i zawzietych kobiet . Męzczyzni z
    reguly juz przy samym wejsciu do sadu / w wiekszosci/ sa nastawieni na
    przegrana i robia duzo niewlasciwych ruchow i to powoduje niekiedy kleske a
    pozniej opinie o sadownictwie , mam na mysli sprawy rodzinne .

    pozdrawiam
    a swoja droga wiedzialam ,ze napiszesz / nie przewidzialam tylko co :) jaka
    bedzie tresc

  • 26. Data: 2006-03-07 13:07:40
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > nie , nigdy , walczyc ale skutecznie i bez ponizania innych
    > a tym bardziej nie robiac krzywdy dziecku

    cieszy mnie, ze tak myslisz :-)
    z doswiadczenia jednak (i to wcale nie malego) wiem, ze to bardzo czesto
    mezczyzni sa ponizani w sadach.
    wiem rowniez, ze bardzo czesto dziecko jest jedynie przedmiotem
    przetargow.

> [...]
    zaslepieni
    > nienawiscia usprawiedliwiaja swoje dzialania tzw.dobrem dziecka

    znasz duzo spraw rodzinnych, sandro?
    ja juz z niejedna sie w swoim zyciu zetknalem i, o zgrozo, bardzo czesto
    obserwuje agresje zarowno ze strony matek jak i sedzich. rzadko ktory
    ojciec jest napastliwy. chociaz, nie powiem, i z takimi sie spotkalem

> [...]
    > sprawiedliwoscia ale nie za ta zaklamana ,ktora niekiedy ma miejsce w
    > naszych urzedach .Tam gdzie sie rozchodzi o dobro dziecka nie mam

    juz cie lubie :-)

> [...]
    wybierac
    > czy tez kiedy swoje niepowodzenia bo sie zle dobrali przekazuje

    najgorsze, ze bardzo czesto maja pelne poparcie w sadach

> [...]
    kleske a
    > pozniej opinie o sadownictwie , mam na mysli sprawy rodzinne .

    to fakt. np. rzadko ktory z nich pomysli chocby o powolaniu osoby
    zaufania, nie mowiac juz o innych dzialaniach

    > a swoja droga wiedzialam ,ze napiszesz / nie przewidzialam tylko co :)
    jaka
    > bedzie tresc

    nie sledze wszystkich watkow na grupie.
    nie potrafie jednak siedziec cicho tam, gdzie moze sie dziac dzieciom
    krzywda :-)

  • 27. Data: 2006-03-07 13:11:28
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Maverick31" napisał:

    > Powinno byc inaczej ???

    Szkoda mi było czasu, pieniędzy, nerwów i zdrowia na szukanie dowdów
    winy.

    > Szalony nie wiedzial z kim sie zwiazal... chlop zywemu czasami
    > przepusci- baba nigdy .:)

    Hehe. Prosty wniosek - geje mają lepiej :P

    > I zyja w zgodnym zwiazku pewnie...

    Nooo... ona płaci nędzną część alimentów, bo on nie pracuje :>

    > Za prace trzeba sie wziac a nie patrzec innym do portfela.

    Dziecko ma się wziąć za pracę? Pięcioletnie? Raczysz waść żartować.
    Zresztą osobiste starania też są wkładem w wychowanie i utrzymanie.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Gdyby kobieta przestała być zagadką,
    świat stałby sie nudny,

  • 28. Data: 2006-03-07 13:13:31
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał:

    > a DOWODY byly ? (nie zeznania panienek-kolezanek)

    Nie mam panienek-koleżanek. Widać były, skoro zasądzono mu eksmisję z
    mojego mieszkania bez prawa do lokalu zastepczego, zresztą już Ci o
    tym raz pisałam.

    Pozdrawiam - Aicha

  • 29. Data: 2006-03-07 13:17:37
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "sandra" napisał:

> [...]
    > nastawieni na przegrana i robia duzo niewlasciwych ruchow i to
    > powoduje niekiedy kleske a pozniej opinie o sadownictwie , mam na

    No cóż... bo to trzeba mysleć i działać konsekwentnie, a nie np.
    przyprowadzać ze sobą konkubinę na świadka, mającego zeznawać w
    obronie pokzywdzonego, biednego, zastraszonego mężusia :>

    Pozdrawiam - Aicha

  • 30. Data: 2006-03-07 13:24:53
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:duk0sm$md8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Hehe. Prosty wniosek - geje mają lepiej :P

    lol

    > Dziecko ma się wziąć za pracę? Pięcioletnie? Raczysz waść żartować.
    > Zresztą osobiste starania też są wkładem w wychowanie i utrzymanie.

    jestes dzieckiem z dzieckiem?

    przypadek 1: kobieta nie racuje, facet pracuje
    przypadek 2: kobieta nie pracuje, facet nie pracuje
    przypadek 3: kobieta pracuje, facet nie pracuje
    przypadek 4: kobieta pracuje, facet pracuje
    pytanie 1: jakie szanse na przyznanie opieki nad dzieckiem ma
    niepracujaca kobieta?
    pytanie 2: jakie szanse na przyznanie opieki nad dzieckiem ma
    niepracujacy facet?
    pytanie 3: w ktorym z powyzszych przypadkow facet ma wieksze szanse niz
    kobieta?

    --
    pozdro
    ape