  • 1. Data: 2006-03-06 19:01:56
    Temat: Witam mam pytanie o rodzinne
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    w 2004 w lipcu wzialem slub z dziewczyna ktora miala dziecko... pozniej
    okazalo sie ze musielismy zlozyc wniosek o rodzinne ( tak wiem ze to juz po
    ptokach i ze za pozno by cos zmienic ale chcialem sie dowiedziec czy
    slusznie odpuscilem...) i tam musielismy dac nasze oba zaswiadczenia o
    dochodach , za 2004 rok - ale przeciez malzenstwem bylismy tylko pol roku ..
    i na podstawie tego nie dostalismy rodzinnego ( bo przekroczylismy limit
    wspolnie o prawie 100 zl - ale to ze teraz wg dzisiejszych zarobkow bysmy
    mieli mniejsze dochody to juz inna sprawa) no i policzono dochody za caly
    rok - i pytanie - czy slusznie???

  • 2. Data: 2006-03-06 19:18:30
    Temat: Re: Witam mam pytanie o rodzinne
    Od: "lotos.flower" <k...@o...pl>

    ja mialam (a raczej mam taka samą sytuację) mam dziecko z poprzedniego
    związku, ślub wzięliśmy w zeszłym roku ale obydwoje musieliśmy przedstawić
    dochody za 2004 rok i się nie zalapaliśmy - takie niestety przepisy.