  • 11. Data: 2006-03-07 10:13:24
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:dujm2k$60j$4@inews.gazeta.pl...

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > poradycznie uczestniczy w zakrapianych imprezach.
    >
    > jeszcze dodaj ze jest bite, gwalcone i demoralizowane

    chlopie nie podpowiadaj takich rzeczy, bo wsciekly babsztyl to z cala
    pewnoscia wykorzysta!

    --
    pozdro
    ape

  • 12. Data: 2006-03-07 10:19:57
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości news:dujm2k$60j$4@inews.gazeta.pl...

    > chlopie nie podpowiadaj takich rzeczy, bo wsciekly babsztyl to z cala

    Nawet jesli by nie wykorzystala i taki wniosek zlozy to sad zalatwi jej
    interes nawet kosztem dzieciaka.
    A w RODK sa "specjalisci" fest wiec wszystko bedzie ok.
    Pewnie ma juz innego tatusia dla dzieciaka a facet bedzie tylko placil...
    znana sprawa.

    Maver

  • 13. Data: 2006-03-07 10:20:29
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "ape" napisał:

    > zadna usluzna psiapsiolka-rozwodka dotychczas nie zasugerowala jej,
    > jeby poprosila policje o asyste podczas przekazywania dziecka?

    Bardzo słuszna uwaga. Można by tez pomysleć o kuratorze.

    > nie zwrocilas uwagi na fakt, iz alkohol ponoc byl przyczyna rozpadu
    > zwiazku, a rozwod odbyl sie bez orzekania o winie?

    Ja też dostałam rozwód bez orzekania o winie, choć w pozwie było i o
    paleniu i o piciu (i jeszcze kilka obciążających zarzutów), a "po
    drodze" doszła kwestia zdrady i działania na moją szkodę przez exa i
    jego konkubinę. I co, panie mądraliński? A alimentów na siebie i tak
    bym nie dostała, skoro nie udaje się ich wyegzekwować nawet dla
    dziecka.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Gdyby kobieta przestała być zagadką,
    świat stałby sie nudny,

  • 14. Data: 2006-03-07 10:28:17
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ape" napisał:
    > Ja też dostałam rozwód bez orzekania o winie,

    Powinno byc inaczej ??? Pewnie jedyna osoba prawa i bez nalogow bylas.:-)

    choć w pozwie było i o
    > paleniu i o piciu (i jeszcze kilka obciążających zarzutów), a "po drodze"
    > doszła kwestia zdrady

    Szalony nie wiedzial z kim sie zwiazal... chlop zywemu czasami przepusci-
    baba nigdy .:)

    i działania na moją szkodę przez exa i
    > jego konkubinę.

    I zyja w zgodnym zwiazku pewnie... to moze z Toba bylo cos nie tak ???

    > A alimentów na siebie i tak bym nie dostała,

    Za prace trzeba sie wziac a nie patrzec innym do portfela.

    Pozdrawiam Maver

  • 15. Data: 2006-03-07 10:28:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja też dostałam rozwód bez orzekania o winie, choć w pozwie było i o
    > paleniu i o piciu (i jeszcze kilka obciążających zarzutów)

    a DOWODY byly ? (nie zeznania panienek-kolezanek)

    P.

  • 16. Data: 2006-03-07 10:33:43
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:dujms4$f84$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Bardzo słuszna uwaga. Można by tez pomysleć o kuratorze.

    i to jak najszybciej skoro sytuacja u ojca jest az tak tragiczna!
    mozna takze wnioskowac o badania w orpa, a nawet o przymusowe leczenie.
    nysle jednak, ze dawno by skorzystala z takiej ewentualnosci, gdyby to
    bylo potrzebne.

> [...]
    > jego konkubinę. I co, panie mądraliński? A alimentów na siebie i tak
    > bym nie dostała, skoro nie udaje się ich wyegzekwować nawet dla

    przeciez wiesz, aicho, ze w pozwie to sobie mozna pisac wiele :-)
    jednak w ostatecznym rozrachunku licza sie dowody, a nie pomowienia.

    --
    pozdro
    ape

  • 17. Data: 2006-03-07 10:40:58
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet jesli by nie wykorzystala i taki wniosek zlozy to sad zalatwi
    jej
    > interes nawet kosztem dzieciaka.

    swiete slowa. szkoda, ze w tym calym zgielku walki wszyscy zapominaja o
    dziecku

    > A w RODK sa "specjalisci" fest wiec wszystko bedzie ok.

    slusznie zrobiles wsadzajac ten wyraz w cudzyslow.
    jeszcze tyklo drobna uwaga: specjalistki, a nie specjalisci

    > Pewnie ma juz innego tatusia dla dzieciaka a facet bedzie tylko
    placil...
    > znana sprawa.

    niestety. biedne dziecko, ale jej dziecko!!!

    --
    pozdro
    ape

  • 18. Data: 2006-03-07 11:06:29
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    >
    > slusznie zrobiles wsadzajac ten wyraz w cudzyslow.
    > jeszcze tyklo drobna uwaga: specjalistki, a nie specjalisci

    Z praktyki moge powiedziec, ze spotkac tam tez mozna zniewiescialych
    facetow, ktorzy twierdza, ze matka lamiaca prawo dziala prawidlowo.
    oczywiscie lamanie prawa nie odsuwa niebezpieczenstwa utraty zdrowia i zycia
    a jedynie spelnia kaprys matki.

    Pozdrawiam Maver

  • 19. Data: 2006-03-07 11:44:04
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Ale bezjajeczni faceci jesteście - takie histeryczne pianie tutaj
    urządzacie, że wstyd przynosicie całemu męskiemu rodowi! Tyle jazgotu co
    wśród przekupek. Nic dziwnego, że jesteście facetami po przejściach. Kto by
    z takimi wytrzymał?
    Graszka

  • 20. Data: 2006-03-07 11:48:47
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    > >
    > Z praktyki moge powiedziec, ze spotkac tam tez mozna zniewiescialych
    > facetow, ktorzy twierdza, ze matka lamiaca prawo dziala prawidlowo.

    zgadza sie. podobnie posrod polskich sedzin rodzinnych czasem nadarzy
    sie takze zniewiesciala meska sedzia

    > oczywiscie lamanie prawa nie odsuwa niebezpieczenstwa utraty zdrowia i
    zycia

    kto by sie takim drobiazgiem przejmowal?
    wazne, zeby matka za wszelka cene utrzymala s w o j a w l a s n o s
    c, czyli dziecko

    > a jedynie spelnia kaprys matki.

    przeciez glownie o to chodzi w tym calym sadoworodzinnym cyrku.
    nie slyszal nikt o zmianie nazwy na wydzial kobieco-matczyny?

    --
    pozdro
    ape