  • 11. Data: 2006-02-28 10:46:17
    Temat: Re: potwierdzenia z bankow elektronicznych
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 11:30:19 +0100, Karol S napisał(a):

    > Ale w takim np. Inteligo można wygenerować pdf-a podpisanego cyfrowo
    > przez bank.

    PDF podpisany cyfrowo? Co to za cudo? Nigdy o czyms takim nie slyszalem.
    I jak to przenieść np. do Urzędu Skarbowego aby im pokazać? Na CD? :DD
    Bo jak wydrukuje, to wyjdzie na jedno.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2006-02-28 11:00:01
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    scream wrote:

    > PDF podpisany cyfrowo? Co to za cudo? Nigdy o czyms takim nie slyszalem.

    No to słyszysz, są :)

    > I jak to przenieść np. do Urzędu Skarbowego aby im pokazać? Na CD? :DD
    > Bo jak wydrukuje, to wyjdzie na jedno.

    A to już inny problem... W każdym razie podpisany pdf jest dokumentem
    elektronicznym i nie wymaga podpisu i stempla, ale jego wydruk już nie jest.

    Karol

  • 13. Data: 2006-02-28 11:12:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...pl> napisal(a):
    > PDF podpisany cyfrowo? Co to za cudo? Nigdy o czyms takim nie slyszalem.
    > I jak to przenieść np. do Urzędu Skarbowego aby im pokazać? Na CD? :DD
    > Bo jak wydrukuje, to wyjdzie na jedno.

    Myślę, że po prostu przynieść na CD. Skoro prawo przewiduje taką
    możliwość, to problemem US jest to, jak oni to sobie zweryfikują.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2006-02-28 12:09:54
    Od: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl>

    mi na uczelni też panie z dziekanatu nie chciały przyjąć
    potwierdzenia "wygenerowanego elektronicznie"
    z konta intetrnetowego i co ?

    musiałam iść do multibanku i poprosić o potwierdzenie
    i musiałam jeszcze dodatkowo zapłacić 2zł na prawie
    identyczny wydruk, tylko, że z pieczątką asystenta z banku
    śmiechu warte

    poza tym druga sytuacja
    musiałam złożyć powierdzenie wykonania przelewu
    do urzędu skarbowego i co ? wydrukowałam z internetu
    i napisałam zgodność z oryginałem i podpisałam się pod tym
    i urząd skarbowy przyjął bez żadnego problemu

    tak więc nie ma na to reguły i chyba zależy
    to od "widzi mi się" osoby obsługującej

  • 15. Data: 2006-02-28 12:31:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Katri wrote:

    > tak więc nie ma na to reguły i chyba zależy
    > to od "widzi mi się" osoby obsługującej

    Powiedzmy: kompetencji tej osoby.

    Przecież jeśli sfałszujesz takie potwierdzenie, to (a) sprawa się szybko
    'rypnie', a ponadto (b) będziesz Ci grozić do 2 lat odsiadki.

    Kto by tyle ryzykował dla dupereli?

  • 16. Data: 2006-02-28 13:10:22
    Od: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl>

    no powiedzmy kompetencji...

    no ja fałszować nie zamierzam, ale skoro jest coś takiego
    jak konta internetowe to chyba ludziom należałoby
    ułatwić życie, a nie utrudniać...

  • 17. Data: 2006-02-28 13:15:46
    Od: "Onzo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i urząd skarbowy przyjął bez żadnego problemu
    >
    > tak więc nie ma na to reguły i chyba zależy

    Jak możesz to wydrukuj sobie potwierdzenie samemu, pójdź do najblizszego
    BOKu mBanku (o ile jest w Twoim mieście) i poproś o potwierdzenie
    autentyczności (pieczęć i podpis). Powinno wystarczyć i nie zapłacisz.

    Pzdr
    Onzo

  • 18. Data: 2006-02-28 13:48:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Katri wrote:
    > no powiedzmy kompetencji...
    >
    > no ja fałszować nie zamierzam, ale skoro jest coś takiego
    > jak konta internetowe to chyba ludziom należałoby
    > ułatwić życie, a nie utrudniać...

    Mówimy o urzędnikach. Tradycyjnym zajęciem urzędników jest utrudnianie
    petentom życia, a nie jego ułatwianie ;->

  • 19. Data: 2006-02-28 14:10:40
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Jak możesz to wydrukuj sobie potwierdzenie samemu, pójdź do najblizszego
    > BOKu mBanku (o ile jest w Twoim mieście) i poproś o potwierdzenie
    > autentyczności (pieczęć i podpis). Powinno wystarczyć i nie zapłacisz.

    Żartujesz chyba ;-) Kto Ci w mKiosku potwierdzi autentyczność takiego
    wydruku? :D

  • 20. Data: 2006-02-28 14:21:24
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Żartujesz chyba ;-) Kto Ci w mKiosku potwierdzi autentyczność takiego
    > wydruku? :D

    otoz to, mKioski to nie sa oddzialy mBanku, tylko punkty informacyjne

    Jacek