  • 1. Data: 2006-02-28 08:55:35
    Temat: potwierdzenia z bankow elektronicznych
    Od: "Glikogen" <m...@u...k.pl>

    Witam

    Jak to jest z potwierdzeniami z bankow elektronicznych? W mBank jest taki
    tekst:

    " Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania operacji. Dokument
    sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U.Nr 140 z 1997
    roku, poz.939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla."

    Czy zatem moge sie tym poslugiwac jako potwierdzeniem jakiejs operacji? W
    wielu miejscach nie chca przyjmowac tego typu dokumentow.

    Glikogen

  • 2. Data: 2006-02-28 09:25:26
    Temat: Re: potwierdzenia z bankow elektronicznych
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Glikogen" <m...@u...k.pl> napisał w wiadomości news:du1368

    > Czy zatem moge sie tym poslugiwac jako potwierdzeniem jakiejs operacji? W
    > wielu miejscach nie chca przyjmowac tego typu dokumentow.

    Ja sie posluguje i jeszcze nikt nie mial jakis zastrzezen.

    Ale tez chetnie sie dowiem czegos wiecej w tym temacie, bo np slyszalem ze w
    przypadku ulgi na internet platnosc musi byc potwierdzona i takie
    elektroniczne potwierdzenie przelewu nie jest zadnym dowodem dla US

    Jacek

  • 3. Data: 2006-02-28 09:30:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 09:55:35 +0100, Glikogen napisał(a):

    > Czy zatem moge sie tym poslugiwac jako potwierdzeniem jakiejs operacji?

    Oczywiście. Ma to taką samą moc jak papierek podbity pieczątką przez panią
    w banku.

    > W wielu miejscach nie chca przyjmowac tego typu dokumentow.

    Poproś o odmowę przyjęcia wraz z podst. prawną, na piśmie. Zobaczysz, jak
    szybko zmienią zdanie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-02-28 09:46:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 10:25:26 +0100, castrol napisał(a):

    > Ale tez chetnie sie dowiem czegos wiecej w tym temacie, bo np slyszalem ze w
    > przypadku ulgi na internet platnosc musi byc potwierdzona i takie
    > elektroniczne potwierdzenie przelewu nie jest zadnym dowodem dla US

    Czy oni sa nienormalni? A czym to sie rozni od świstka z pieczątką poczty?
    Chętnie bym poznał podstawę prawną.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-02-28 09:48:07
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Oczywiście. Ma to taką samą moc jak papierek podbity pieczątką przez panią
    > w banku.

    Taką moc ma raczej dokument w postaci elektronicznej, a nie jego wydruk...

    KG

  • 6. Data: 2006-02-28 10:07:10
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Czy oni sa nienormalni? A czym to sie rozni od świstka z pieczątką poczty?
    > Chętnie bym poznał podstawę prawną.

    O tym czytalem na pl.soc.prawo.podatki.

    A czym sie rozni :) chociazby mozliwoscia latwiejszego podrobienia tego :)

    Jacek

  • 7. Data: 2006-02-28 10:08:41
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Taką moc ma raczej dokument w postaci elektronicznej, a nie jego wydruk...

    No a w jaki inny sposob zdobyc takie potwierdzenia np z mBanku?

    Jacek

  • 8. Data: 2006-02-28 10:09:09
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Taką moc ma raczej dokument w postaci elektronicznej, a nie jego wydruk...

    No dobra, jak chca w wersji elektronicznej to zawsze moge im zgrac pdf-y na
    plytke :D

    Jacek

  • 9. Data: 2006-02-28 10:30:19
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    > No a w jaki inny sposob zdobyc takie potwierdzenia np z mBanku?

    W mBanku się nie da :>

    Ale w takim np. Inteligo można wygenerować pdf-a podpisanego cyfrowo
    przez bank.

    Poprawka - w mBanku się da, trzeba zamówić papierowe potwierdzenie i
    zabulić za to chyba 5 zł.

    Karol

  • 10. Data: 2006-02-28 10:45:11
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    castrol napisał(a):
    > [...] mozliwoscia latwiejszego podrobienia tego :)

    Żartujesz, prawda?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."